וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז שהסולנית יצאה מהארון כגבר: קייס צ'ויס ישובו לישראל

28.10.2019 / 7:00

להקת הרוק הבלגית קייס צ'ויס תופיע בפעם השמינית בישראל בדצמבר, ותארח את אורית שחף ותום פטרובר מהיהודים. לפני כחצי שנה הודיעה סולנית הלהקה, שרה, כי יצאה מהארון כגבר בשם סאם: "גיליתי שאני טרנסג'נדר. זו לא בחירה. אחד האתגרים יהיה הקול שלי שישתנה". כל הפרטים

להקת הרוק הבלגית קייס צ'ויס. יח"צ,
חוזרים בפעם השמינית. קייס צ'ויס/יח"צ

להקת הרוק הבלגית קייס צ'ויס (K'S CHOISE) תגיע שוב להופעה בישראל, שתתקיים ב-16 בדצמבר בהאנגר 11. בהופעתה השמינית בישראל היא תארח את תום פטרובר ואורית שחף מלהקת היהודים.

במאי האחרון הודיע סולן הלהקה סאם בטנס, שהיה מוכר כאישה בשם שרה, על היותו גבר טרנסג'נדר ועל תהליך שינוי המין שלו. בסרטון שפרסם אמר בין השאר: "במהלך השנה האחרונה גיליתי שאני טרנסג'נדר. החלטתי להשלים את הליך גיבוש הזהות המינית - מאישה לגבר. להיות טרנסג'נדר זו לא בחירה, תמיד הייתי כזה, פשוט לא ידעתי את זה עד עכשיו. אבל לחיות את החיים שלי בפתיחות כגבר טרנסג'נדר זו בחירה. המסע הזה לא היה קל, ויש אתגרים גם בעתיד. אחד מאותם אתגרים יהיה הקול שלי. אני לוקח הורמונים שיהפכו את הקול שלי לנמוך יותר. אני עובד עם מדריך קולי אבל הקול שלי ישתנה. התרגלתי כל כך להסתיר, שאני לא יכול שלא לחגוג את ההתקדמות שלי".

שרה, סולנית להקת קייס צ'ויס, מודיעה שהיא כעת גבר טרנסג'נדר בשם סאם, בחודש מאי האחרון

קייס צ'ויס הוקמה באנטוורפן, בלגיה, באמצע שנות התשעים, על ידי האח והאחות הסולנית והגיטריסטית שרה בטנס והגיטריסט, הקלידן והזמר חרט בטנס וחברים נוספים. הלהקה פרצה ב-1995 עם השיר ""Not An Addict שהפך ללהיטם הגדול ביותר, והגיע למקום החמישי במצעד הבילבורד. השיר "Everything for Free" שיצא ב-1998 הפך גם הוא ללהיט והגיע למקום ה-28 במצעד הבילבורד. ב-2002 שרה יצאה מהארון כלסבית. ב-2003 נפרדה דרכה של הלהקה, האח והאחות יצאו לקריירות סולו, וב-2009 התאחדה הלהקה. הלהקה הוציאה שבעה אלבומי אולפן, וחתומה על אלבומי זהב ופלטינה. שירי הלהקה הופיעו במספר פסי קול, ובהם הסדרה "באפי קוטלת הערפדים" והסרט "מלחמת האופל".

בריאיון לוואלה! תרבות שהתקיים לקראת הופעתם אצלנו בקיץ 2015, אמר סאם בטנס, שאז עוד היה אשה בשם שרה: "תמיד כשאנחנו באים לישראל אנחנו מרגישים את התודה העמוקה מאנשים. זאת אחת הסיבות שאנחנו תמיד מחכים לחזור לכאן. זה לא כמו כל הופעה אחרת. למרות שאנחנו מנסים להפוך כל הופעה למיוחדת, אנחנו לא באמת זוכרים כל הופעה שביצענו, אבל אני די בטוחה שאני זוכרת כל הופעה שביצענו בישראל. ההופעה שהכי זכורה לי היא הראשונה. הציפיות שלנו היו כל כך נמוכות. פשוט שמחנו להגיע לישראל. עבורנו זו הייתה חוויה יותר מכל. והיו לנו ציפיות כל כך נמוכות מההופעה עצמה ומכמות האנשים שיבואו לצפות בנו. אני לא יודעת אם חברת התקליטים הסתירה את זה מאיתנו או שפשוט לא שאלנו אבל היינו המומים: 'או מיי גאד אנשים באמת מכירים את השירים שלנו'."

על הפקת המופע חתומה חברת לייב ניישן ישראל - קבוצת בלוסטון של שי מור יוסף וגיא בסר. מחירי הכרטיסים: 220 שקלים במכירה מוקדמת, 280 במחיר מלא. כרטיסים ניתן לרכוש כאן

עוד בוואלה!

"BDS? לא שמענו עליהם. אף אחד לא ימנע מאיתנו להגיע לישראל"

לכתבה המלאה
להקת הרוק הבלגית קייס צ'ויס. יח"צ,
סאם בטנס, לשעבר שרה: "החלטתי להפוך מאישה לגבר. להיות טרנסג'נדר זו לא בחירה". קייס צ'ויס/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully