וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עצרת פוליטית": הזמר מאור אדרי ביטל את השתתפותו בעצרת הזיכרון ליצחק רבין

1.11.2019 / 14:30

הזמר מאור אדרי ביטל השתתפותו בעצרת לזכר רה"מ יצחק רבין שתתקיים במוצ"ש. "כשהתברר לי שייתכן שמדובר בעצרת פוליטית החלטתי לקחת צעד גדול אחורה", כתב הזמר שהשתתף בקמפיין הבחירות של הליכוד. מארגני העצרת: "צר לנו שההפחדה והלחצים של גורמים קיצוניים גרמו לביטול"

מאור אדרי. שלומי צ'יקונה, מערכת וואלה
"במקום להופיע בעצרת אני אעלה להר הרצל, אדליק נר ואכבד את מותו". מאור אדרי/מערכת וואלה, שלומי צ'יקונה

הזמר מאור אדרי ביטל את השתתפותו בעצרת השנתית לזכר ראש הממשלה יצחק רבין, יום לפני קיומה במוצאי שבת (2 בנובמבר), בטענה שהתברר לו שמדובר בעצרת פוליטית.

אדרי כתב בחשבון האינסטגרם שלו: "חברים יקרים ואהובים שלי, בבחירות האחרונות הובלתי את הקמפיין של ראש הממשלה ולא יצאתי ופתחתי שיח בתקשורת גם כשכל הגופים חייגו, כי עשיתי זאת מאהבה לארץ ולא מתוך מהלך פוליטי. אני אדם ציוני שחי במדינה הזו ומשלם מיסים ומאוד מכבד את ראשי הממשלה מקום המדינה ועד היום! כשביקשו ממני להופיע בעצרת לזכר ראש הממשלה לשעבר מר יצחק רבין ז"ל, לא חשבתי פעמיים. הרגשתי ששוב ראש הממשלה קורא לי. קיבלתי צמרמורות בגוף וחשבתי על הכבוד שבאדם ולא בדעותיו הפוליטיות. כאשר התברר לי שייתכן שמדובר בעצרת פוליטית, החלטתי לקחת צעד אחד גדול אחורה ולבטל את השתתפותי. במקום להופיע בעצרת אני אעלה להר הרצל, אדליק נר ואכבד את מותו. רק אהבה תוביל אהבה, לשון הרע לא מדבר אליי. צאו להפיץ אהבה חינם ועם ישראל חי".

מארגני העצרת מסרו בתגובה: "צר לנו שההפחדה והלחצים של גורמים קיצוניים גרמו למאור אדרי לבטל את הופעתו בעצרת, שרוחה היא רוח מאחדת, פתוחה ודמוקרטית. לצערנו מאור נקלע לשיח שקרי ורדוד של מובילי דעה מסוכנים הזורעים שיח של שנאה בישראל, וקרס תחת הלחץ. הציבור הישראלי לעולם לא ירים ידיים, נמשיך בדרכו של רבין ולא נוותר על הדמוקרטיה והשלום. במוצ"ש ב 19:30 כולנו חוזרים לכיכר".

העצרת תתקיים מחר במלאת 24 שנה לרצח. הדובר המרכזי בה יהיה יו"ר כחול לבן, חה"כ בני גנץ, ואת האירוע תנחה קורין גדעון. בנוסף, ישאו דברים שמעון שבס, לשעבר מנכ"ל משרד ראש הממשלה בתקופת יצחק רבין, וירון זילברמן, במאי הסרט זוכה פרס אופיר "ימים נוראים", ממנו יוקרנו קטעים במהלך הערב. בערב יופיעו אחינועם ניני, אביב גפן, רותם כהן, שמעון בוסקילה, לואי עלי וטל רמון. העצרת מופרת על ידי הארגון החברתי חוזרים לכיכר, המגייס תרומות מהציבור למימון ההפקה. היא אינה בחסות מפלגה פוליטית כלשהי, ונושאת את הסיסמה של העצרת המקורית, "כן לשלום, לא לאלימות".

  • עוד באותו נושא:
  • מאור אדרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully