וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני נישליס, אחד מחלוצי הרדיו האזורי, הלך לעולמו בגיל 63

1.11.2019 / 18:07

נישליס, מנכ"ל רדיו חיפה ואחד ממייסדיו, הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בן 63 היה במותו. הלוויתו תתקיים ביום ראשון בשעה 14:30 בבית העלמין שדה יהושע בחיפה. היה גם מראשי רדיו תל אביב

דני נישליס, מנכ"ל רדיו חיפה ואחד מייסדיו, הלך לעולמו לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בן 63 היה במותו. נישליס נחשב לאחד מחלוצי הרדיו האזורי בישראל. הוא כיהן בעבר כיושב ראש התאחדות תחנות הרדיו האזורי בישראל ומנכ"ל רדיו תל אביב. הלוויתו תתקיים ביום ראשון בשעה 14:30 בבית העלמין שדה יהושע (כפר סמיר) בחיפה. נישליס הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

מרדיו חיפה נמסר: "משפחת רדיו חיפה מרכינה ראש ומודיעה בצער על לכתו בטרם עת של מייסד התחנה ומנהלה, דני נישליס, שהיה מאבות הרדיו לאחר מאבק במחלה קשה. אנו מרכינים את ראשנו ומוקירים לו תודה".

דני נישליס. אביב חופי
נישליס/אביב חופי

בשנת 1991 פתחו אנשי עסקים חיפאים תחנת שידור בשם "רדיו 1", שאליה הצטרף נישליס כמנהל תוכניות. לאחר כמה חודשים נותרה התחנה בידיו של נישליס. בצוותא עם דן ארנון הקימו קבוצה שהתמודדה על מכרז הרדיו האזורי באזור חיפה וב-1995 הם זכו במכרז. בתום תקופת הזיכיון, שב רדיו חיפה והתחרה במכרזי הרדיו האזורי, וזכה בהם שוב בשנת 2008. התחנה הרחיבה את פעילותה ורכשה 50% מרדיו תל אביב, בעל הזיכיון לשידורים בגוש דן. בשנים 2009 עד 2012 ניהל נישליס את רדיו תל אביב, ועם שובו לנהל את רדיו חיפה הפך ליו"ר הדירקטוריון של רדיו תל אביב.

נישליס אף הקים את מערך החדשות הארציות של תחנות הרדיו האזורי בשיתוף מערכת החדשות של ערוץ 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully