וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עברי לידר יופיע לראשונה עם התזמורת הפילהרמונית

3.11.2019 / 9:36

עברי לידר יבצע לראשונה את שיריו במופע עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית, בהיכל התרבות בתל אביב, ב-25 בינואר 2020. המנצח והמעבד של הערב יהיה אילן מוכיח. לידר מסר כי "לשירים תינתן פרשנות חדשה שלעתים תהיה הפוכה מהמקור"

עברי לידר. עדי גולדשיין,
פרשנות חדשה לשיריו. עברי לידר/עדי גולדשיין

עברי לידר יבצע לראשונה את שיריו במופע עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית, בהיכל התרבות בתל אביב, ב-25 בינואר 2020. המנצח והמעבד של הערב יהיה אילן מוכיח.

לידר מסר כי "העבודה עם אילן מוכיח מייצרת דיאלוג בין החומרים המוזיקליים שלי למוזיקה התזמורתית מתוך כוונה ורצון לתת לשירים פרשנות חדשה דרך העיבודים, ולהעניק להם אינטרפרטציה אמנותית שונה ולעיתים הפוכה מהמקור". מכירת הכרטיסים תחל הבוקר (3 בנובמבר) למנויי התזמורת הפילהרמונית, ותיפתח לקהל הרחב ביום שלישי (5 בנובמבר). מחירים: 200-500 שקלים.

לידר, שהתחיל לנגן על פסנתר בגיל חמש בלבד, כתב כבר בגיל 21 מוזיקה לתזמורת הבלט ההולנדי NDT עבור עבודת המחול של אוהד נהרין, והמשיך בכתיבת מוזיקה תזמורתית גם בעבודותיו השונות בקולנוע. אבי שושני, מזכ"ל התזמורת הפילהרמונית הישראלית, מסר: "אין לי ספק כי המפגש של המוזיקה הקלאסית עם המוזיקה של עברי תהיה חוויה יוצאת דופן גם עבור התזמורת וגם עבור הקהל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully