וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריות ותרגולי מיינדפולנס: פסטיבל הקולנוע הרוחני חוזר

3.11.2019 / 16:33

סינמטק תל אביב יארח גם השנה את פסטיבל הקולנוע הרוחני. האורח המרכזי יהיה אחד מן המייסדים של פיית'לס, שיגיע בכובעו כבמאי סרט דוקו על הגורו ראם דאס

פסטיבל הקולנוע הרוחני. פסטיבל הקולנוע הרוחני,
מתוך "מדיסין - האם הצמח העתיק מהאמזונס עשוי להציל את האנושות?/פסטיבל הקולנוע הרוחני

המהדורה ה-13 של פסטיבל Spirit, או בשמו המלא הפסטיבל הבינלאומי לקולנוע מעורר השראה, תיפתח בסוף השבוע בסינמטק תל אביב ותימשך מחמישי 7 בנובמבר עד התשעה לחודש. כרוח הימים, כמה מן הסרטים יעסקו בסוגיות של אקלים ובריאות נפשית וגופנית, ובשאלה איך העולם ייראה בעתיד, למשל "2040", המנסה לבדוק איך ייראו החיים על כדור הארץ בשנה בשמה הוא נקרא, "היסוד האנושי - היסוד האנושי והשפעתו על הטבע: האפשרות לאיזון" הבודק כיצד שינויי האקלים משפיעים על החיים של כל אחד מאיתנו; "מדיסין - האם הצמח העתיק מהאמזונס עשוי להציל את האנושות?" ששמו מדבר בעד עצמו ועוד.

סרט הפתיחה של הפסטיבל מתהדר בשם הנפלא "פטריה פנטסטית", וכיאה לשמו הוא עוסק בפלאי הפטריות. בצד זאת, יוקרנו עוד שלל סרטים, ובהם דיוקן של מורה היוגה המהולל ב.ק.ס איינגאר. ג'יימי קאטו, שנודע כאחד המייסדים של פיית'לס, יגיע לא בכובע המוזיקלי שלו, אלא כבמאי "להיות אף אחד", דוקו טרי על הגורו ראם דאס.

כל הסרטים יוצגו בהקרנות בכורה ישראליות, ונוסף להן יתקיימו במסגרת הפסטיבל גם תרגולי מיינדפולנס ויוגה ומפגשים עם מרצים ומרצות בתחומים הרלוונטיים לאירוע.

פרטים נוספים אפשר למצוא באתר הרשמי.

פסטיבל הקולנוע הרוחני. פסטיבל הקולנוע הרוחני,
מתוך "להיות אף אחד"/פסטיבל הקולנוע הרוחני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully