וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל מרנץ הוא הזוכה בעונה השנייה של "נינג'ה ישראל"

3.11.2019 / 23:17

מרנץ, מאמן כושר בן 24 מרמת גן, זכה במקום הראשון לאחר שהשלים את מספר המכשולים הרב ביותר מבין 28 המתמודדים והגיע למכשול ה-15 מתוך 17. למקום השני הגיע אילן בלופרב

גיל מרנץ הוא הזוכה הגדול בעונה השנייה של "נינג'ה ישראל" (קשת 12). מרנץ, מאמן כושר בן 24 מרמת גן, זכה במקום הראשון לאחר שהשלים את מספר המכשולים הרב ביותר מבין 28 המתמודדים והגיע למכשול ה-15 מתוך 17. למקום השני הגיע אילן בלופרב, שהגיע למכשול העשירי במקצה הגמר. עם זאת, נרשמה אכזבה כשאף מתמודד לא הוכרז "נינג'ה" משום שאף אחד מהם לא טיפס על הר מידוריאמה. "חלמתי על זה ימים ולילות, ייקח לי כמה זמן לעכל מה שקרה פה עכשיו", אמר המנצח לרותם סלע ואסי עזר לאחר ההכרזה עליו כמנצח.

"נינג'ה ישראל" היא אחת התכניות הנצפות ביותר בטלוויזיה בשנתיים האחרונות עם ממוצע של 20.6% ו-568 אלף צופים לפרק בעונה הנוכחית, לא כולל פרק הגמר השני שהתקיים הערב. חלקו הראשון של הגמר שהתקיים אתמול גרף 24 אחוזי רייטינג.

בעונה הראשונה זכה יובל שמלא, שהיה אז חייל בן 19 ואלוף הארץ בטיפוס. הוא השתתף גם בעונה השנייה אך מעד באחד משלבי הגמר ולא הצליח לשחזר את ההישג היפה של העונה הראשונה.

גיל מרנץ נינג'ה ישראל. עודד קרני,
כבוד ענק. גיל מרנץ/עודד קרני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully