וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכים בברזל: להקת הרוק איירון מיידן מגיעה להופעה בישראל

7.11.2019 / 6:36

אחת מלהקות הרוק הגדולות בעולם מגיעה להופעה בישראל שתתקיים באצטדיון בלומפילד ב-30 במאי 2020. הלהקה מגיעה במסגרת סיבוב ההופעות העולמי המצליח שלהם The Legacy of the Beast World Tour. וכמה יעלו כרטיסים?

איירון מיידן. ג'ון מקמארתי,
ענקים. איירון מיידן/ג'ון מקמארתי

חיכינו, חיכינו, והנה זה קורה: איירון מיידן, אחת מלהקות הרוק וההבי מטאל הגדולות בעולם, מגיעה להופעה בישראל שתתקיים באצטדיון בלומפילד ב-30 במאי 2020. הלהקה מגיעה במסגרת סיבוב ההופעות העולמי המצליח שלהם "The Legacy of the Beast World Tour" ובניגוד לביקורים קודמים שלה בארץ, הפעם זה יהיה בהרכב מלא, עם הסולן ברוס דיקינסון, הגיטריסט האגדי אדריאן סמית' וכמובן הבסיסט המייסד סטיב האריס. למעלה משני מיליון מעריצים כבר צפו בסיבוב ההופעות. כרטיסים למופע יעלו החל מ-290 שקלים ואפשר לרכוש כאן. על הבאתם לישראל אמונים לייב ניישן ישראל ושוקי וייס. הלהקה הופיעה בישראל ב-1995 וב-2004.

סולן הלהקה ברוס דיקינסון מסר: "ההפקה בתל אביב היא בדיוק כמו שאר ההפקות שלנו בסיבוב עד כה ומבוססת על משחק המובייל שלנו 'The Legacy of the Beast World Tour' שבעצם לוקח כמה גלגולי נשמות של אדי לתוך מספר עולמות של מיידן. זה נתן לנו את ההשראה ליצור מופע בימתי שלוקח את המעריצים שלנו דרך עולמות שונים וחוויות שמותאמות לשירים".

האריס הוסיף: "השקענו הרבה מחשבה בהרכבת הסט-ליסט לסיבוב הזה, כי השירים היו צריכים לעקוב אחרי הנרטיב של העולמות המשתנים על הבמה. אנחנו מרגישים שזה יצר שילוב חזק ומאוזן של שירים מתחלפים שאת חלקם לא ניגנו הרבה שנים לצד שירים שאנחנו יודיעם שהמעריצים רוצים לשמוע. אנחנו מאוד מתרגשים להביא את הסיבוב לישראל ואנחנו מחכים בכיליון עיניים להגיע אליכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully