וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא דמיינתי שיתקפו אותי ככה": רמי ורד נקלע לעימות אלים בהפגנה בכיכר גורן בפתח תקווה

9.11.2019 / 23:35

השחקן והיוצר רמי ורד הותקף הערב בהפגנת פעילי ימין בכיכר גורן בפ"ת, ולאחר שספג מכות - גם החזיר. ורד, הבולט בהתבטאויותיו החדות כנגד נתניהו, אומר לוואלה! תרבות: "אני בסטרס גדול. לא חשבתי שאנחנו חיים במדינה שאי אפשר לכתוב בה בטוויטר את דעתך"

רמי ורד נקלע לעימות אלים בהפגנה בכיכר גורן בפתח תקווה/אנשי הדממה

השחקן, הקומיקאי והיוצר רמי ורד היה מעורב הערב בעימות אלים במהלך הפגנת פעילי ימין בכיכר גורן בפתח תקווה, בקרבת ביתו של היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. ההפגנה התקיימה כמחאה על ההליכים המשפטיים המתנהלים כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו.

ורד, שבשנים האחרונות מתבטא בעקביות נגד נתניהו בטוויטר, הגיע להפגנה עם שי שטרן מרשת 13, ואז התחילה המהומה, במהלכה ספג מכות - וגם החזיר.

"צילמתי קטע עם שי שטרן, עשינו צחוקים והלכנו לצד של המפגינים שבעד ביבי", אומר ורד לוואלה! תרבות. "פתאום הותקפתי על ידי קבוצה של אנשים שדחפו אותי וקיללו אותי 'עוכר ישראל'. הייתי מוקף באנשים, חטפתי כמה מכות. הגנתי על עצמי. הותקפתי, הרגשתי מותקף, חטפתי מכה, נתתי מכה. שני שוטרים הוציאו אותי משם. היתה מהומה של ארבע שניות, שהפכו אותה לסיפור מאוד גדול, אבל זה נמשך ארבע שניות. מישהו צילם, ובגלל ששמו את זה בלופ זה נראה כאילו זה נמשך עשר דקות, אבל כל האירוע נמשך שנייה".

מה מצבך הפיזי?

"אני בסטרס מאוד גדול. אבל פיזית אני בסדר. הוציאו אותי משם לפני שהדבר הזה הידרדר".

למה שמת את נפשך בכפך והלכת לצד המפגין בניגוד לדעתך?

"לא חשבתי בכלל. מי חשב שככה יתנפלו עליי? לא דמיינתי את זה. אני כותב בטוויטר את דעתי על נתניהו. אני גר במדינה דמוקרטית. לא ציפיתי שזה יקרה. אם הייתי יודע שככה יצעקו ויתקפו אותי, לא הייתי הולך לשם. למה שאני אלך לשם? למה אני צריך את זה על עצמי".

האם תתלונן במשטרה כנגד המתקיפים?

"על מי להתלונן? אני לא יודע מי הבנאדם שדחף אותי, אני לא יודע מי נתן לי מכה, אני לא יודע מי האנשים שקיללו אותי. האמת שזה תפס אותי לא מוכן. באתי עם שי שטרן לעשות כתבה מצחיקה. פעם ביקשו ממני לדבר בכיכר גורן בצד השני, אמרתי שאני לא מוכן לדבר בהפגנות. אבל לא חשבתי שאנחנו חיים במדינה שאי אפשר לכתוב בה בטוויטר את דעתך".

  • עוד באותו נושא:
  • רמי ורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully