וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלר צרפתי מ"אבודים" ילדה תאומים: "ליצחק לא היה סיכוי למצוא אותה"

11.11.2019 / 23:10

מדינה שלמה התרגשה הערב עם תום שידור הפרק ב"אבודים" (רשת 13) שבו יצחק צרפתי פגש את בתו פלר לאחר 30 שנים של חיפושים. בריאיון ל"צינור" סיפר צרפתי כי פלר ילדה השבוע תאומים - ירדן וברוקלין. צופית גרנט הוסיפה: "ליצחק לא היה סיכוי למצוא את הילדה"

קטע מתוך "אבודים" - צופית גרנט מבשרת לאביה של פלר שמצאה את הילדה/באדיבות רשת 13

כל מי שצפה הערב בפרק המרגש של "אבודים" (רשת 13) לא הצליח ודאי לעצור את דמעותיו. לאחר חיפושים ארוכים ויותר מ-30 שנות המתנה מורטת עצבים, התבשר יצחק צרפתי, אביה של הילדה פלר צרפתי שנחטפה מידיו בישראל כשהייתה בת שלוש, שבתו נמצאה. צופית גרנט בישרה לו בדמעות, השניים נפגשו עם פלר שמתגוררת בקליפורניה - ושיאו של הפרק נרשם כשפלר עצמה מגיעה לביקור בישראל שבו היא נפגשת עם משפחתו של אביה. בין השאר היא פוגשת את אחיה למחצה, את סבתה ואת דודיה.

צופית גרנט ויצחק צרפתי התראיינו לתכנית "הצינור" ששודרה מיד לאחר הפרק, ובה נחשף כי פלר הפכה השבוע לאמא לתאומים - ירדן וברוקלין. צרפתי עצמו הודה לצוות "אבודים" שסייע לו למצוא את בתו, שנחטפה כאמור בגיל 3 על ידי אמה, ואילו צופית הוסיפה: "לא היה סיכוי ליצחק למצוא את הילדה הזו. אני לא חושבת שאנשים מבינים את המשמעות של זה. לא היה סיכוי בגלל הבריחה של אמא שלה, השינוי של השמות. האמא מימי חיה בבונקר כל החיים האלה".

התאומים שנולדו לפלר צרפתי אבודים. צילום מסך
התאומים שנולדו השבוע לפלר צרפתי/צילום מסך
אבודים צופית גרנט. צילום מסך
פלר צרפתי בילדותה/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully