וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או-מיי-גוד: מסתמן איחוד של הסדרה "חברים" שישודר ב-HBO Max

13.11.2019 / 9:05

על רקע חגיגות 25 שנה ל"חברים", מסתמן איחוד בין ששת כוכביה המרכזיים ויוצריה של הסדרה הקומית המצליחה, שאם יבשיל ישודר ב-HBO Max - כך מדווח היום ההוליווד ריפורטר. הדיבור הוא על תוכנית שתהיה "איחוד לא מתוסרט", ולא בגרסה מחודשת לסדרה

כוכבי "חברים" באינסטגרם של ג'ניפר אניסטון. אינסטגרם, צילום מסך
כוכבי "חברים" בסלפי המדובר של ג'ניפר אניסטון לאינסטגרם/צילום מסך, אינסטגרם

על רקע חגיגות 25 שנה ל"חברים", מסתמן איחוד בין ששת כוכביה המרכזיים ויוצריה של הסדרה הקומית המצליחה ששודרה ב-NBC, שאם יבשיל ישודר ב-HBO Max, כך מדווח היום ההוליווד ריפורטר.

הדיבור הוא על תוכנית שתהיה "איחוד לא מתוסרט", ומכאן שלא מדובר בפרק עלילתי ובוודאי שלא בעונה חדשה לסדרה. במפגש הטלוויזיוני החדש ישתתפו ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, דיוויד שווימר, מת'יו פרי, ליסה קודרו ומאט לה-בלאנק וגם היוצרים דייוויד קריין ומרתה קאופמן. על פי הפרסום, העסקה עדיין רחוקה מלהיחתם, ואם תיסגר יצטרכו לעמוד באתגר תיאום בלוחות הזמנים של כולם.

החדשות על האיחוד מופיעות לאחר שהסדרה הוותיקה הגיעה לקהל חדש דרך נטפליקס, והיא צפויה לעזוב את שירות הסטרימינג בסוף השנה ולעבור ל-HBO Max מבית וורנר מדיה, שעל פי פרסומים שילמה 85 מיליון דולר לשנה עבור שידור הפרקים מהעבר.

בחודש שעבר, כשהתארחה ג'ניפר אניסטון בתוכניתה של אלן דג'נרס, היא שללה אפשרות לגרסה מחודשת לסדרה, אבל אמרה "אנחנו נשמח לעשות משהו, אבל אנחנו לא יודעים מה המשהו הזה יהיה. אז אנחנו מנסים. אנחנו עובדים על משהו". אניסטון שבה בתחילת החודש למסך ככוכבת הסדרה החדשה "The Morning Show" של אפל טיוי פלוס, הסדרה הטלוויזיונית הראשונה שבה היא משחקת בקביעות מאז ירידת "חברים", ולצדה מככבת ריס ווית'רספון. באחרונה עוררה הדים תמונת סלפי שצילמה השחקנית לאינסטגרם עם חבריה לשעבר מ"חברים".

  • עוד באותו נושא:
  • חברים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully