וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של חצי מיליארד שקל: נפתח סינמה סיטי באר שבע

19.11.2019 / 19:09

הבוקר נחנך מתחם הקולנוע, הבידור והפנאי בבאר שבע, הכולל 20 אולמות קולנוע, תיאטרון, אולם כנסים, מתחם הופעות, מתחם החלקה על הקרח וכן שדרת חנויות, בתי קפה ומסעדות. משה אדרי: "כמי שהתחילו לפני 50 שנים בדימונה, פתיחת מתחם קולנוע בבאר שבע זו סגירת מעגל מיוחדת"

סינמה סיטי באר שבע. עידן אסלן,
סינמה סיטי באר שבע/עידן אסלן

הבוקר (שלישי) נחנך מתחם סינמה סיטי חדש בבאר שבע. המתחם, שנבנה בהשקעה של כ-550 מיליון שקל, משתרע על פני שלוש קומות בשטח של 50 אלף מ"ר, וכולל בין השאר קומה שלמה של 20 אולמות קולנוע, ארבעה אולמות VIP, היכל מופעים, תיאטרון, מרכז כנסים, מתחם הופעות ייחודי בשיתוף זאפה ומתחם החלקה על הקרח המשולב באטרקציית שלג ייחודית. בנוסף, כולל מתחם הסינמה סיטי שדרת חנויות, מסעדות ובתי קפה שייפתחו בהדרגה, כגון פקטורי 54, אדידס, ניופאן, DAISO, מקדונלד'ס, גלידה גולדה, קפה נמרוד ועוד.

כמו כן, כולל הסינמה סיטי מתחם ילדים בשילוב מסלולי נינג'ה, מתחם טרמפולינות, בריכות כדורים, חדרי יומולדת, קירות טיפוס וחלל בשטח של 1,000 מ"ר אשר יהווה בית לתערוכות מתחלפות. בהמשך השנה ייפתח במתחם הסינמה סיטי 'מוזיאון הקולנוע הישראלי', ובו ירוכזו פריטי היסטוריה של היצירה הקולנועית הישראלית והיהודית. 80% מהמתחם שייך לחברת י.ח דמרי ו-20% אחוז הנוספים לקבוצת סינמה סיטי.

משה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי וחברת NMC, אמר: "כמי שהתחילו לפני 50 שנים בדימונה, פתיחת מתחם קולנוע בבאר שבע זו סגירת מעגל מיוחדת עבורי ועבור אחי היקר, לאון ז"ל. הקמת מתחם בידור, בילוי ופנאי בבאר שבע היה חלומו של לאון ולצערנו הוא לא זכה להגיע לפתיחתו". יגאל דמרי, בעלי חברת י.ח דמרי, שותפה במתחם והאחראית להקמתו, הוסיף: "המתחם החדש צפוי לשנות את הרגלי צריכת התרבות והפנאי של תושבי באר שבע והסביבה ואנחנו שמחים וגאים על תרומתנו לרוח חדשה זו".

ראש עיריית באר שבע רוביק דנילוביץ' מסר: "רק מי שעבר את המסע הזה יכול להבין עד כמה דמיון ותעוזה יכול להפוך למציאות. סינמה סיטי היה מפעל חייו של לאון שהיה לו האומץ והתעוזה להקים מתחם אדיר כאן אצלנו בבאר שבע. מי שנמצא בירושלים צריך להבין שפה זה האתגר. שני שליש משטח מדינת ישראל לא מיושב. תראו את היזמים האלו שבאו ואמרו אנחנו כאן. אתם עשיתם מעשה בן גוריוניסטי. לא כל עיר, לא בארץ ולא בעולם זוכה למתחם כזה שהוא לתפארת מדינת ישראל".

סינמה סיטי באר שבע. עידן אסלן,
קירות טיפוס/עידן אסלן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully