וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "משחקי הכס": לחצו עלי להופיע בעירום

20.11.2019 / 11:12

אמיליה קלארק, לעד חאליסי ב"משחקי הכס", אומרת כי סצנות העירום שלה בסדרה גרמו למפיקים לבקש ממנה להתפשט בפרויקטים אחרים, אך היא סרבה. "היו לי מריבות על הסט, 'לא, הסדין נשאר עליי', ואז נאמר לי 'את לא רוצה לאכזב את מעריצי 'משחקי הכס', ואני אמרתי, פאק יו!"

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: אמיליה קלארק מברכת על העירום הגברי בסדרה)

אמיליה קלארק, שגילמה את חליסי בסדרה "משחקי הכס", כלל בתחילתו סצנות עירום רבות. אולם לאחר העונה הראשונה של הסדרה המצליחה מבית HBO השחקנית, היא החליטה כמה חלקים מגופה היא מוכנה לחשוף.

כעת, השחקנית אומרת כי הופעותיה בעירום על המסך בעבר גרמו לכמה מפיקים לבקש ממנה להתפשט בפרויקטים שנוצרו אחרי הסדרה, אולם היא סרבה לכך. בראיון לפודקאסט של דקס שפרד אמרה הכוכבת כי היא כיום היא פועלת רק לפי איך שנוח לה. "היו לי בעבר מריבות על הסט, 'לא, הסדין נשאר עליי', ואז נאמר לי 'את לא רוצה לאכזב את מעריצי 'משחקי הכס', ואני אמרתי, פאק יו", אמרה.

חאליסי בגילום אמיליה קלארק מתוך משחקי הכס. yes,
"העברתי את העונה הראשונה במחשבה שאני לא ראויה לדרוש דבר". אמיליה קלארק, "משחקי הכס"/yes

קלארק גילתה גם כי השחקן ג'ייסון מומואה, שגילם את חאל דרוגו בסדרה, עודד אותה להתנגד כשסצנות העירום הרגישו מיותרות בסדרה ובכל פרויקט אחר שהיא תעבוד בו. "בעונה הראשונה לא היה לי מושג מה אני עושה", אמרה, "לפני כן לא הייתי על סט קולנועי מהסוג הזה, ועכשיו אני על סט עירומה לגמרי עם כל האנשים האלה ואני לא יודעת מה מצפים ממני ואני לא יודעת מה אני רוצה. העברתי את העונה הראשונה במחשבה שאני לא ראויה לדרוש דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully