וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיגל, עומר אדם ומופעי טיק-טוק: המדריך המלא למופעי חנוכה

25.11.2019 / 0:00

פסטיגל בכיכובם של מרגי, נועה קירל, איתי לוי ועדן בן זקן? פופ אפ בכיכובם של עומר אדם, נטע ברזילי ומשה פרץ? אולי "בת הים הקטנה"? או בעצם "כמו גדולים"? או אולי דווקא מופעי טיק-טוק? - קבלו את המדריך המלא שיעשה סדר להורים לקראת מופעי חנוכה 2019

סטילס: ראובן קסטרו, עריכת וידאו: אביב אירגז

חג החנוכה תכף מגיע, וכרגיל נושא עימו שורה של מופעים גדולים והצגות מדוברות. רגע לפני שאתם מסתערים על הכרטיסים, חשוב לנו לומר שלרוב המופעים וההצגות יש הנחות גדולות, בין אם דרך רשתות השיווק ובין אם דרך כרטיסי האשראי השונים או דרך הבנקים. אנחנו מציעים לכם לבדוק היטב את המחירים ואת ההנחות של כל הצגה ומופע, כי מדובר בהנחות גדולות מאוד. אם כן, רגע לפני חג החנוכה, ועל מנת לעשות סדר במופעים השונים וההצגות השונות - הנה המופעים הגדולים שמתוכם תוכלו לבחור:

PLAY פסטיגל

המופע הגדול ביותר, המושקע ביותר והוותיק ביותר של חנוכה חוזר גם השנה, זו הפעם ה-39, עם נבחרת חלומות (איתי לוי, עדן בן זקן, נועה קירל, מרגי, אליאנה תדהר, טלי אורן), עם עלילה שעוסקת בעולם הווירטואלי והעולם האמיתי, עם צביקה פיק כאורח, ועם כל הלהיטים הענקים שלו (מינוס המילה "פרחה").

לכרטיסים

נועה קירל, עדן בן זקן. אור גפן,
בן זקן וקירל, כוכבת הפסטיגל/אור גפן

פופ אפ מיוזיק

לאחר ההצלחה בשנה שעברה, חוזר המופע המוזיקלי בהשתתפות כמה מהשמות הגדולים ביותר של התעשייה: עומר אדם, נטע ברזילי, משה פרץ, רותם כהן, קרן פלס, ואלי ומריאנו. האמנים יבצעו ביחד ולחוד את להיטיהם הגדולים, וזאת לצד רקדנים, אקרובטים ומסכי וידאו ארט.

לכרטיסים

"כמו גדולים"

מחזמר מקורי לכל המשפחה משירי הילדים ושירים אהובים אחרים של גדול אמני ישראל, אריק איינשטיין. במרכז העלילה - ישראל קטורזה ובנו (עומר חזן) מנהלים חנות תקליטים קטנה בתל אביב, פינה קטנה שנאבקת על קיומה אל מול מול כרישי נדל"ן שמאיימים לפנות אותו. חזן וחברו מציעים לכוכבת סתיו כהן (קים אור אזולאי) ולחברתה שירה (כתריה פאוץ'/נעם קליינשטיין) להעלות מופע במטרה להציל את החנות מהריסה.

לכרטיסים

טין סיטי

שמונה ימים של פסטיבל מופעים ייחודי ומתחמי אטרקציות שמוציאים את כל המיוזרים, יוטיוברים, והאינסטגרמרים החזקים ביותר מהמסכים אל הבמות. ההופעות המרכזיות במסגרת הפסטיבל:

"TIKTOK SHOW" - כל הטיקטוקרים הכי גדולים בארץ על במה אחת במופע אחד של מוזיקה וריקודים. מי יופיע? לאון שניידרובסקי, שירז שוקרון, שלי צירינג, נבו עמרני, מיכל מצוב, קטריקס.

"פשוט לשיר" - בן זיני וטיילור מלכוב יעלו מחזמר שעוסק בהיכרות שלהם ובדרך שעשו מאז

"הממלכה" - משפחת ספיר, המשפחה המוכרת מסרטוני היוטיוב, יוצאת מהמסך למחזמר ענק שכולו אגדות וסיפורים

"המתיחה הגדולה" - הופעה חיה של חבורת הוולגרים שעורכת מתיחות מול המצלמה

לכרטיסים

טיקטוק TIKTOK. יח"צ,
טיקטוק שואו/יח"צ

רובין הוד

מחזמר לכל המשפחה על אלוף הגנבים - סיפור שבין האושר והעוני, חלש אל מול חזק. הרפתקה של אהבה וצדק בגרסה חדשה קצבית מצחיקה וסוחפת שאסור לפספס. מככבים: רן דנקר, אגם בוחבוט, חנה לסלאו ורוני דלומי.

לכרטיסים

פסטיבל אלמינא ה-4 להצגות ילדים

חגיגה של בכורות תיאטרוניות, הצגות אורחות, מופעי חוצות, הצגות המבוססות על ספרים - והכול לאורך שלושה ימים בתקופה החגיגית של "חג החגים" - חנוכה, כריסמס והולדת הנביא. את הפסטיבל מנהל אמנותית נורמן עיסא ומטרת-העל שלו היא קירוב לבבות ושינוי תודעה.

לכרטיסים

נורמן עיסא. ראובן קסטרו
נורמן עיסא/ראובן קסטרו

רפונזל

הקלאסיקה האהובה מאת האחים גרים בהפקה בימתית חדשה, צבעונית ומרהיבה לכל המשפחה. בכיכובם של נעמה סופר על, אוולין הגואל, טל מוסרי ומרטין אומנסקי.

לכרטיסים

מותק - גיבורי החלומות

הפקת הדגל לקטנטנים מבית היוצר של ה"פסטיגל" ו"מותק של פסטיבל" מעלה הצגה המפגישה כמה מכוכבי הילדים האהובים בישראל על במת אחת: מיקי, מיכל הקטנה, דוד חיים, מני ממטרה וקופיקו.

לכרטיסים

חפש את המטמון

אל בית הספר דרורים מגיעה פיה ששולחת את כולם למשימה מסתורית בעקבות המטמון הגדול ביותר בעולם. בהשתתפות כמה מכוכבי הילדים האהובים ביותר: שי ורועי, רוי בוי, קוגומלו, יובל המבולבל ומיכל ינאי.

אינג'וי

מופע קומי, מוזיקלי וחד פעמי שהוא שילוב בין שני צמדים פופולריים: הסטנדאפיסטים של הילדים עופר ומאור (כוכבי "הצחוקיה") וסמולקין וליזה (סמוליזה). מופע שהוא מסיבה עם הלהיטים הכי גדולים של הילדים, משימות אתגר, מערכונים וקטעי בידור בשיתוף הקהל.

קול הנערים

סיפור העלילה מתרכז בפנימייה לבנים המנוהלת על ידי מנהל קשוח (צביקה הדר), השולט בבנים הסוררים ביד רמה. כאשר מגיע מורה חדש (יפתח קליין), תמים ואנושי, הוא מצליח לשנות את הרגלי הלמידה ואת גישת התלמידים לחיים באמצעות מקהלת בנים שהוא מקים.

קול הנערים צביקה הדר. רונן אקרמן,
קול הנערים/רונן אקרמן

בילבי

נלי תגר תעלה לראשונה על במת הצגות התיאטרון לילדים ותגלם את דמותה הנצחית של הילדה הכי חזקה בעולם - בילבי. לצדה תגלם ציפי שביט, מלכת הילדים הנצחית, את גברת פרסיליוס, מנהלת בית היתומים בעיר שמנסה למצוא לבילבי מסגרת ראויה. לצידם, צמד הקומיקאים האהוב עידן אלתרמן ואבי גרייניק, שיגלמו את תפקידי הגנבים. את תפקידי השוטרים יגלמו הצמד וכוכבי הילדים אודי גוטשלק ואביעד בנטוב.

לכרטיסים

רוק בבית הספר

המחזמר בכיכובו של טל פרידמן, שעלה בחול המועד סוכות, יגיע בחנוכה להיכל התרבות תל אביב. מה שהופך את המחזמר הזה לייחודי הוא העובדה שהילדים שעל הבמה לא רק משחקים ושרים, הם גם מנגנים לייב על הבמה.

לכרטיסים

רוק בבית הספר טל פרידמן. אור דנון, באדיבות תיאטרון תל אביב,
רוק בבית הסוהר/אור דנון, באדיבות תיאטרון תל אביב

תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער

בחנוכה יוצגו 32 הצגות בשבעה ימים במספר מוסדות תרבות בתל אביב, ביניהן ההצגות החדשות "שבעת הגמדים ושלגיה" ו"הארגז של ביאליק". כמו כן, יעלו הצגות נוספות: רובין הוד, הנעליים של אדון סימון, שרלוק הולמס, מחסן השטוזים של דתיה, מרק כפתורים, טרופותי, שועלון מחפש חברים, זהבה ושלושת הדובים, מולאן, פרצוף חמוץ ועוד. לאחר הצפייה בהצגות שבמוזיאון ת"א ומוזיאון ארץ ישראל יוזמנו המבקרים ללא תשלום נוסף לסיור במוזיאון.

לכרטיסים

דוקטור דוליטל

תיאטרון המדיטק מעלה גרסה מקורית וחדשה לקלאסיקה "דוקטור דוליטל" על רופא החיות האהוב בכל הזמנים. מי משתתף? ענבר דנון, בל וענונו, יעל חיימובסקי, דני לשמן, אורי סממה. מיועד לכל המשפחה.

לכרטיסים

דוקטור דוליטל. בני גם זו לטובה,
דוליטל/בני גם זו לטובה

ילדי בית העץ

הפרויקט המוערך של רן ויאיא כהן אהרונוב, שמוציא בימים אלו אלבום חדש ובו כל שירי העונה של סדרת הטלויזיה האהובה, ממשיך להופיע - וביתר שאת בחנוכה. במופע משתתפים יאיא כהן אהרונוב, איילה אינגדשט, גלעד בין ליש, ניר מנצור, אלון רדעי ולירן אורפז. חגיגה להורים ולילדים גם יחד.

לכרטיסים

בת הים הקטנה

אחד מסיפורי האהבה הגדולים של כל הזמנים בעיבוד לכל המשפחה מאת סמדר שיר, על פי ספרו הקלאסי של הנס כריסטיאן אנדרסן. מככבים: עדי ביטי, אילנה אביטל, ובר גרוצקי.

לכרטיסים

שלמה המלך ומלכת שבא

המחזמר, המספר את אחד הסיפורים היפים והמרגשים ביותר בתנ"ך, מוכיח כי חברות טובה ואמונה הם המפתח לפתרון כל הבעיות. מככבים: רינת גבאי, גיא זו-ארץ, עודד פז וטיטי איינהו.

לכרטיסים

TikTok Live

אפליקציית הסרטונים הקצרים ששיגעה את העולם עם ריקודים, שירים, מערכונים ועוד המון תוכן יוצאת למופע מוזיקלי ענק לכל המשפחה עם ריקודים, להיטי טיקטוק וכוכבים בינלאומיים שמגיעים במיוחד. משתתפים: כוכב הטיקטוק הבינלאומי ג'סי אנדרהיל, להקת פורמולה, נועה בוג ועוד ועוד.

לכרטיסים

טיקטוק לייב. סטודיו מאייסה,
כוכבי טיקטוק לייב/סטודיו מאייסה

בלאגן בקרקס

קרקס מיוחד במינו הכולל מגוון אמנים מהעולם: אנשי גומי מגאנה, להקות להטוטנים וליצנים מרוסיה, אמן צללים מאוזבקיסטן, אמני בועות סבון מבולגריה, אקרובטים מאתיופיה, קוסמים וכולם ילוו בתזמורת חיה של 32 נגנים.

לכרטיסים

קרקס מיומנה

המופע המצליח המשלב טכנולוגיה, אקרובטיקה, לוליינות, מוזיקה וקרקס, חוזר עם קטעים מרהיבים שמבוצעים בידי 15 אמנים שלכל אחד יש כישרון אחר.

לכרטיסים

זאפסטיבל

סדרת מופעי חנוכה לכל המשפחה במועדוני זאפה בכל הארץ - תל-אביב, הרצליה, ירושלים וחיפה. מי יופיעו? אליעד, גידי גוב, יהונתן גפן, פורטיס, אוהד חיטמן, נמרוד הראל, ילדי בית העץ, "ענן על מקל", "תנינים על הראש" ועוד המון מופעים לכל הגילאים.

לכרטיסים

אנני

סיפורה המרגש של אנני השובבה והפקחית, החל מבית היתומות העלוב של מיס האניגן המרשעת ועד לאחוזתו המפוארת של המיליארדר אוליבר ווארבאך שאת ליבו כובשת אנני בעליזות וחוכמה, יעלה שוב בחנוכה הקרוב בכיכובם של נתן דטנר, מיקי קם (לסירוגין עם טלי אורן), חני נחמיאס, דליק ווליניץ. בתפקיד אנני לסירוגין: בר מיניאלי, שי הראל, ליה שקד.

לכרטיסים

קרקס הגיבורים

קרקס חוויתי בינלאומי מודרני, המביא אל הבמה עולם מרהיב ומהפנט עם עשרות משתתפים בעלי מיומנות וירטואוזית.

לכרטיסים

סינדרלה

הסיפור המוכר של סינדרלה מתעורר לחיים בהפקה העשירה של הבלט הישראלי. 40 משתתפים לוקחים חלק בהפקה בימתית ענקית לכל המשפחה עם המוזיקה השמיימית של פרוקופייב.

לכרטיסים

סינדרלה הבלט הישראלי. יוסי צבקר,
סינדרלה/יוסי צבקר

הנסיכה של אנדרסן

המחזמר המבוסס על אגדת הילדים הנפלאה, בהפקה מקורית בהשתתפות מאות שחקני בימת הנוער רחובות. את המחזמר כתבה המחזאית המוערכת נועה ברנר.

לכרטיסים

הנסיכה של אנדרסן. סלי פטל,
הנסיכה של אנדרסן/סלי פטל

ג'ויסטיק פלוס

גיימרים מקצועיים וכוכבי רשת מובילים יתחרו ראש בראש במשחקים פיפ"א 20, פורטנייט, וברול סטארס, יחשפו את כל הטקטיקות והאסטרטגיות לניצחון במשחק, ועוד הרבה הפתעות. ינחה: עידן תלם, השם הכי חם בעולם הגיימינג.

לכרטיסים

פיטר הארנב - לונדון

הצגת ילדים בשילוב הבובות המקוריות בהפקת חנוכה לקטנטנים בניהולה האומנותי של אילון נופר, אחת מיוצרות מיומנה, בדיבובו של הזמר לירון לב ובהשתתפותה של כוכבת הילדים ענבלי.

לכרטיסים

פיטר הארנב לונדון. ניר סלקמן,
פיטר הארנב/ניר סלקמן

הסופגטרון

חגיגת חנוכה לילדים בתיאטרון חיפה עם מגוון הצגות איכותיות לילדים, ממיטב רפרטואר תיאטרוני הילדים בארץ. ההצגות שיועלו הן: שלגיה ושבעת הגמדים, הקוסם מארץ עוץ, מולאן, החבר הכי טוב שלי והדייג ודג הזהב (תיאטרון מחול).

לכרטיסים

ההצגה "החבר הכי טוב שלי". אלון ז'רר, מערכת וואלה! NEWS
"החבר הכי טוב שלי"/מערכת וואלה! NEWS, אלון ז'רר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully