וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסקנדל הבא? מפיק "רפסודיה בוהמית" מתכנן סרט ביוגרפי על מייקל ג'קסון

22.11.2019 / 21:22

דווקא לאחר חשיפת פשעיו המיניים בדוקו "לעזוב את נוורלנד", מדווחת התקשורת האמריקאית כי מפיק "רפסודיה בוהמית" מתכנן ליצור סרט עלילתי על פי חייו של מייקל ג'קסון, ועושה זאת באישור מנהלי עזבונו, כך שתהיה לו גישה מלאה לקטלוג של הזמר המנוח

קטע מתוך "לעזוב את נוורלנד"/באדיבות yes

ההצלחה של "רפסודיה בוהמית" הובילה את הוליווד לתת אור ירוק לשורה של ביוגרפית מוזיקליות, בתקווה שישחזרו את הצלחת הלהיט על פרדי מרקורי. הערב (שישי) מתפרסם דיווח על עוד הפקה שכזו, והיא צפויה להיות שערורייתית במיוחד: סרט על חייו של מייקל ג'קסון, שהעבודה עליו מתחילה דווקא כמה חודשים לאחר שידורו הדוקו השערורייתי "לעזוב את נוורלנד", שחשף את פשעיו המיניים מעוררי החלחלה של הזמר המנוח, מה שהוביל תחנות רדיו רבות להפסיקו לשדר את שיריו, וגרם למפיקי "משפחת סימפסון" לגנוז את הפרק בהשתתפותו.

את הסרט יפיק לאחר מאשר גרהם קינג, מי שהיה חתום על הפקת "רפסודיה בוהמית", והוא רכש את הזכויות מן העיזבון המוזיקלי של ג'קסון, כך שתהיה לו גישה מלאה לספרייה המוזיקלית שלו. המפיק המצליח שכר את שירותיו של התסריטאי ג'ון לוגן, שהיה מועמד לאוסקר על "גלדיאטור", "הטייס" ו"הוגו". בקיצור, מדובר בפרויקט בפרופיל גבוה מאוד, כך שלא פלא כי כבר עכשיו הוא מעורר תרעומת ברשתות החברתיות, שוודאי תלך ותתעצם. כך, למשל, כבר היו בטוויטר מי שהתבדחו בציניות כי שרביט הבימוי ודאי יופקד בידיו של בריאן סינגר, שכזכור פוטר מ"רפסודיה בוהמית" בשל עדויות כי הטריד ותקף מינית באופן שיטתי, ונחשב כיום מוקצה בארצות הברית.

עם זאת, יש לציין כי כרגע הסרט נמצא בשלבים ראשוניים ביותר. עוד לא ברור מה יהיה בדיוק האופי שלו, מי יביים אותו ומי ישחקו אותו, מתי אם בכלל יתחילו צילומיו ומתי יגיע לאקרנים. גם אין אולפן הוליוודי שמעורב בהפקתו בשלב זה, ומעניין מי בתעשייה, אם בכלל, ירצה להיות קשור לפרויקט שכזה.

מייקל ג'קסון לעזוב את נוורלנד רובסון. באדיבות yes דוקו,
מייקל ג'קסון ב"לעזוב את נוורלנד"/באדיבות yes דוקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully