וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון שחר ננזף על ההערה "יחי מנדלבליט" בהצגה, התנצל - וניצל מפיטורין

24.11.2019 / 12:40

השחקן, שאמר "יחי מנדלבליט" במהלך ההצגה "אפס ביחסי אנוש" ביום חמישי האחרון, ננזף על ידי מנהלת בית ליסין ציפי פינס. "שחר הביע צער והובהר לו שהישנות מקרה מסוג זה תביא לסיום ההתקשרות עימו באופן מיידי"

אפס ביחסי אנוש/רדי רובינשטיין

לאחר שהשחקן רון שחר אמר "יחי מנדלבליט!" על בימת תיאטרון בית ליסין במהלך ההצגה "אפס ביחסי אנוש", הוא זומן לבירור אצל מנהלת התיאטרון ציפי פינס. מהתיאטרון נמסר כי בפגישה הובהר לשחר בצורה חד משמעית שהתיאטרון רואה בחומרה רבה את המקרה, וששחקן אינו רשאי לעשות שימוש בבמה לצורך הבעת דעה אישית. עוד נמסר כי "רון שחר הביע צער על שימוש לא ראוי ולא מקצועי על בימת התיאטרון. השחקן ביקש להביע את התנצלותו הכנה בפני מנהלת התיאטרון, השחקנים, הקהל ומי שנפגע מאמירתו, שנעשתה על דעתו וללא כל קשר להצגה. הובהר לרון שחר, שהישנות מקרה מסוג זה תביא לסיום ההתקשרות עימו באופן מיידי".

רון שחר מגלם בהצגה המצליחה "אפס ביחסי אנוש" בבית ליסין את מפקד הבסיס הסובל מעודף חשיבות עצמית. באמצע ההצגה נפרדת דמותו מהשירות הצבאי תוך כדי שהוא מודה לאנשים רבים, מסכם את השירות ומכריז כי בכוונתו ללכת לפוליטיקה. בסיום אותו קטע בהצגה שהתקיימה ביום חמישי האחרון הוסיף שחר בספונטניות הערה קטנה - "יחי מנדלבליט!" - שדרכה הביע בהומור תמיכה בהחלטת היועץ המשפטי לממשלה להגיש כתב אישום על שוחד, מרמה והפרת אמונים נגד ראש הממשלה נתניהו. הערתו של רון שחר זיכתה אותו במחיאות כפיים מצד לא מעט צופים בקהל שהגיע לצפות בהצגה.

רון שחר אפס ביחסי אנוש. רדי רובינשטיין,
התנצל. רון שחר/רדי רובינשטיין

וכך כתב מבקר התיאטרון של וואלה! תרבות, דוד רוזנטל, על ההצגה: "הכול עובד באופן מושלם ב"אפס ביחסי אנוש". משי קליינשטיין מקסימה בתפקיד דפי השבוזה, מגי אזרזר מלאת קסם כזוהר, רון שחר נכנס היטב לדמותו של מפקד הבסיס האידיוט הסובל מעודף חשיבות עצמית, אסף הרץ מוגזם במתכוון כאיתן שפי החתיך ומעל כולם מתבלטת דיאנה גולבי כאירנה הרוסיה, דמות שהייתה שולית בסרט וזכתה להרחבה על הבמה. לא בכדי היא גרפה את התשואות הקולניות ביותר, על אף שאינה נמצאת בעמדה קדמית בהיררכיית השחקנים.

"על פי היסטריית הקופות עושה רושם ש"אפס ביחסי אנוש" הוא לתיאטרון הישראלי מה ש"ג'וקר" עשה בחודשים האחרונים בקולנוע העולמי, וכמו הסרט גם במקרה הזה ההייפ מצדיק את עצמו. זו הצגה גדולה על חיילות שקופות עם חלומות קטנים, סאטירה נוקבת אפילו יותר משהיא מצחיקה - והיא מאוד מצחיקה. יעקובי ורוזנברג מדגימים איך הופכים סרט מצליח למחזה מצוין ומייצרים מסמך מושלם, ביקורתי, חשוב ובעיקר מהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully