וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשיר עם הילדים: המחזמר לחנוכה שגם אתם ההורים תאהבו

בשיתוף אשר-יוכלמן הפקות, בשיתוף אשר-יוכלמן הפקות

26.11.2019 / 9:10

נפגשנו עם כוכבי המחזמר "כמו גדולים" משירי אריק איינשטיין שיעלה בחנוכה הקרוב. ישראל קטורזה: "אני שמח שהצופים שלנו יחזרו הביתה עם מסר ולא רק עם זיקוקים". קים אור אזולאי: "אנחנו מעבירים את המורשת של אריק לילדים". ואיזו פדיחה חשף קטורזה מאחורי הקלעים?

כתבת: אופיר סגרסקי, צלם: עידו שחם

המחזמר "כמו גדולים" משירי אריק איינשטיין יעלה בחנוכה הקרוב בגרסה דרמה קומית-מוזיקלית בכיכובם של ישראל קטורזה, עומר חזן, קים אור אזולאי, כתריה פאוץ' (לסירוגין עם נעם קליינשטיין) ועמית מורשת. קפצנו לאולפן ההקלטות כדי להיפגש עם כוכבי המחזמר, ושמענו מאור-אזולאי על חשיבותו של המחזמר לדור הצעיר: "חוץ מ'עוף גוזל' שמלמדים אותנו לשיר בסוף כיתה ו', בני נוער וילדים לא באמת מכירים את השירים של אריק איינשטיין ולא יודעים מי הוא היה. אנחנו בעצם מעבירים את המורשת של איינשטיין לילדים".

השחקן הוותיק ביותר בקאסט הוא הקומיקאי ישראל קטורזה, שמודה שהוא מאושר לשחק במחזמר 'כמו גדולים' בחנוכה הקרוב: "אני כל שמח לשחק שאני משתתף במשהו שיש בו סיפור, שיש בו התחלה, אמצע וסוף. שאנשים ילכו עם מסר הביתה, ולא ילכו רק עם אור וזיקוקים. לדעתי, את ההצגה שלנו ההורים יאהבו לא פחות מהילדים". בנוסף, מספר קטורזה כמה סודות מאחורי הקלעים על אחת הדמויות המרכזיות שמשתתפת במחזמר. רוצים לדעת על מי? צפו למעלה בכתבה המלאה.

לרכישת כרטיסים למחזמר

הביצוע של כוכבי המחזמר ל"עוף גוזל"

"עוף גוזל" - מילים: אריק איינשטיין, לחן: מיקי גבריאלוב, במאי המחזמר: עידן עמית, עיבוד מוזיקלי: אופיר קנר, צילום ובימוי: אור רוזנברג, בהשתתפות שחקני המחזמר: ישראל קטורזה ,עומר חזן ,קים אור אזולאי כתריה פאוץ' ועמית מורשת

המחזמר "כמו גדולים", המיועד לכל המשפחה, קיבל את תמיכתה של משפחת איינשטיין במטרה להנציח את זכרו של גדול אמני ישראל. במרכז העלילה קטורזה ובנו עומר חזן מנהלים חנות תקליטים קטנה בלב האזור המתחדש בתל אביב, פינה קטנה שנאבקת על קיומה אל מול כרישי עולם הנדל"ן החדש, המאיימים לפנות את הנכס לצורך הריסה ובנייה של מגדל יוקרתי. קטורזה הוא טכנופוב שלא מתחבר לעולם החדש. בנו הוא בחור מופנם הקרוע בין העולם הצעיר והטכנולוגי של בני גילו לבין אביו ה"מיושן מבחירה".

לבן יש להקה יחד עם חברו הטוב (עמית מורשת) "להקת הגוזלים". השניים מופתעים כשלחנות נכנסת הכוכבת סתיו כהן (קים אור אזולאי) מלווה בחברתה הטובה שירה (כתריה פאוץ'/נעם קליינשטיין). חזן ומורשת מציעים לבנות להצטרף ללהקה ויחד הם מעלים מופע גדול שישודר בלייב בכל הרשתות החברתיות - מה שהם מקווים יסייע להציל את החנות מההריסה. את המחזה כתב יוצא הפיג'מות אילן רוזנפלד, כאשר על הבימוי הופקד עידן עמית. על ההפקה המוזיקלית מנצח אופיר קנר.

המחזמר "כמו גדולים" יעלה בישראל החל מ-21 בדצמבר בבאר שבע ולאחר מכן בין 24-30 בדצמבר בהאנגר 11 תל אביב ובכל רחבי הארץ . לכרטיסים

בשיתוף אשר-יוכלמן הפקות, בשיתוף אשר-יוכלמן הפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully