וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל קוסבי מדבר לראשונה מתוך הכלא: "אין בי שום חרטה"

26.11.2019 / 11:02

השחקן, אשר מרצה מאסר בגין תקיפה מינית, אמר לאתר המזוהה עם הקהילה השחורה בארה"ב: "כשיגיע הזמן שלי לשחרור על תנאי, הם לא ישמעו אותי אומר שיש בי חרטה. אני הייתי שם. לא אכפת לי מה קבוצה של אנשים אומרת על משהו שקרה כשהם כלל לא היו שם. הם לא יודעים"

ביל קוסבי/צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

לא מתחרט: השחקן ביל קוסבי, המרצה עונש מאסר בגין תקיפה מינית, אמר בריאיון לאתר BlackPressUSA.com המזוהה עם הקהילה השחורה בארצות הברית, כי נותרו לו שמונה שנים ותשעה חודשים עד לשחרור. "כשיגיע הזמן שלי לשחרור על תנאי, הם לא ישמעו אותי אומר שיש בי חרטה. אני הייתי שם. לא אכפת לי מה קבוצה של אנשים אומרת על משהו שקרה כשהם כלל לא היו שם. הם לא יודעים". בכך הוא מבהיר למעשה שאין בכוונתו שלא יודה באשמה ולא יביע חרטה, ובכך הוא צפוי לרצות את מלוא עשר השנים בכלא.

עוד טען כי משפטו היה לא הוגן ולא צודק. "הכול היה העמדת פנים. כל הסיפור של המושבעים, הם היו מתחזים. הייתה מושבעת אחת, לדוגמא, שאמרה לפני שהתחיל המשפט 'הוא אשם, כולנו יכולים ללכת הביתה'". במהלך הריאיון עם כתב האתר, תיאר קוסבי את התא שלו בכלא "הפנטהאוז שלי" ואמר כי הוא נהנה מפריבילגיות במקום. עוד הוסיף והביע דאגה ממצב השחורים בארצות הברית.

ביל קוסבי אזיקים נכנס לכלא. AP
קוסבי אזוק/AP

דינו של קוסבי, מהאושיות המצליחות והמשפיעות בהיסטוריה של עולם הבידור האמריקאי, נגזר לפני יותר משנה לאחר הליך משפטי ארוך ועתיר טלטלות. הקומיקאי בן ה-82 מרצה עונש מאסר של בין שלוש לעשר שנים לאחר שהורשע בעבירות תקיפה מינית של אישה בשם אנדראה קונסטד לפני כעשור וחצי. קוסבי ירצה לכל הפחות שלוש שנים מאחורי הסורגים. לאחר מכן, יוכל להגיש בקשה לחנינה, ואם יאריך ימים, בכל מקרה לא יישאר במאסר יותר מעשר שנים. השופט סטיבן אוניל הגדיר אותו כעבריין מין סדרתי, אלים ומסוכן לסביבתו. לכן, הבדרן יידרש לפקוד פגישות ייעוץ חודשיות עד מותו וכן לדווח לרשויות על מקום הימצאו לאחר שחרורו מהכלא. שמו אף יופיע ברשימה ציבורית של עברייני מין.

  • עוד באותו נושא:
  • ביל קוסבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully