וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן כספית: "אני מתבייש שאתה קיים", מיקי זוהר: "אני מתבייש שאתה כתב"

26.11.2019 / 15:36

עימות חריף בין חבר הכנסת מהליכוד לבין מגיש 103fm. לאחר שזוהר טען כי בחקירתו של נתניהו היו הליכי חקירה פסולים, אמר כספית: "זה שאתם מנסים להרים יד על המערכת לא הופך אתכם לצודקים. אני מתבייש שאתה קיים". זוהר רתח מזעם וענה: "אני מתבייש שאתה כתב". צפו

103 FM

(בסרטון למעלה: העימות בין בן כספית לח"כ מיקי זוהר)

עימות חריף בין העיתונאי בן כספית לחבר הכנסת מיקי זוהר (ליכוד) במהלך שידור ב-103FM: בתחילת הריאיון ביקשו בן כספית ועמיתו ינון מגל את התייחסותו של ח"כ זוהר לדברים שאמרה השרה לשעבר לימור לבנת ולפיהם הפגנת התמיכה בנתניהו הערב היא "הפגנה נגד הדמוקרטיה". זוהר אמר שכמעט כל מה שהיא אמרה "הפריע לי ואני חושב שגם הפריע לרוב מתפקדי הליכוד. אם כל הדברים הללו הגיוניים בעיניה, כאישה שדוגלת בערכי דמוקרטיה מהמעלה הראשונה, אז צר לי".

לאחר מכן טען זוהר כי היו בחקירתו של נתניהו הליכי חקירה פסולים. כספית הגיב ואמר כי כך המשטרה עובדת "בג"ץ מאשר עשרות פעמים מניפולציות חקירה. זה שאתם מנסים להרים יד על המערכת לא הופך אתכם לחכמים או צודקים. אני מתבייש בזה שאתה קיים בכלל", תקף את חבר הכנסת. ח"כ זוהר ענה לו: "אני מתבייש שאתה כתב. אתה כתב שידוע בעמדותיך המאוד־קיצוניות כנגד נתניהו. אתה רודף משפחת נתניהו סדרתי".

כספית השיב ואמר כי בניגוד לדבריו של זוהר, הוא נרדף על ידי משפחת נתניהו באופן סדרי. "את השטויות שאתה מדבר אי אפשר להדפיס, אפילו. אני חושב שנתניהו הוא איש מושחת". זוהר אמר: "עמדותיך מאוד ברורות בענייני משפחת נתניהו ואין בהן שום דבר". כספית השיב: "הן מבוססות על עובדות ומרוחות היום בשלושה כתבי אישום חמורים. שלושה עדי מדינה שהם אנשי נתניהו".

בהמשך אמר זוהר: "הקנאה שלכם לכל הישגי נתניהו וחוסר היכולת שלהם להתמודד עם זה שהציבור כל כך אוהב אותו". כספית הגיב: "כולי קנאה. אם הציבור היה כל כך אוהב אותו הוא היה מרכיב ממשלה, כבר פעמיים הוא לא הצליח. תפקח את עיניך ותראה שגם האהבה של הציבור היא לא מה שהייתה פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully