וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבלין מתגייס למבצע להשבת בובות החינוכית שנעלמו, דודו זר: "זה לא אני"

27.11.2019 / 11:50

קמפיין החינוכית להשבת בובות החינוכית המקוריות שאבדו במרוצת השנים, תופס תאוצה. נשיא המדינה פרסם תמונה משותפת שלו ושל קישקשתא וקרא לסייע במציאתו, צה"ל כתב שאינו יודע היכן בץ אך הזהיר אותו פן יבריז מהגיוס לחיל שריון, ודודו זר כתב: "זה לא אני, יש לי צו הרחקה"

חהכ מירב בן ארי עם בובות פרפר נחמד. צילום יח"צ

קמפיין "כאן חינוכית" להשבת הבובות המקוריות שכיכבו בתוכניות הילדים בשנות השבעים והשמונים - ביניהן בץ, אוזה, נולי, שבי וקישקשתא - תופס תאוצה. נשיא המדינה ראובן ריבלין שיתף אתמול תמונה משותפת שלו ושל קישקשתא וקרא לציבור לקחת חלק במציאת הבובות: "בפעם האחרונה שראיתי את קישקשתא, הוא לבש חולצה משובצת מהניינטיז וסיפר לי על ירידת קרנם של הסוקולנטים לטובת הסחלבים. שמעתי בצער את הידיעה על היעלמותו והיעלמות חבריו, כוכביה הבלתי מעורערים של החינוכית. אם ראיתם במקרה את הצבר רך הקוצים הזה מסתובב ברחוב, אנא אמרו לו שאנחנו מתגעגעים ורוצים שישוב הבית".

בדיוק כמו בימי החזרת הציוד של צה"ל, הוצבו תיבות להחזרת הבובות מחוץ למשרדי התאגיד בירושלים, תל אביב ומודיעין. התיבות מעוצבות בדומה לעמודים מהם הופעלו בובות "פרפר נחמד", גובהן 190 ס"מ וקוטרן 110 ס"מ ובכל אחת מהן אשנב המאפשר לשלשל את הבובות פנימה באנונימיות, וזאת מתוך הנחה שייתכן ונגנבו. "כאן" אף משתף פעולה עם "טרה", ובמסגרת שיתוף הפעולה מתפרסמות על קרטוני החלב מודעות נעדרים עם תמונותיהם של אוזה, בץ, נולי, שבי וקישקשתא.

אחד ממגישי "פרפר נחמד" דודו זר, המתגורר בשנים האחרונות בארצות הברית, כתב בפייסבוק: "זה לא אני, יש לי צו הרחקה!". השבוע הועלה גם סרטון עם דמותו של פינגי המתגעגע לחבריו. הפוסט הועלה בשיתוף עם דף הפייסבוק של עיריית תל אביב, שאף "תרמה" פקח לטובת הסרטון. צפו:

חיל האוויר הגיב לאחד הפוסטים של התאגיד וכתב: "אנחנו בודקים. אחד הטייסים אמר שאוזה מוכרת לו". גם העמוד הרשמי של צה"ל פרסם את תמונתו של בץ שעליה כתוב הסיסמה "שריון זה בית" והוסיף בהומור: "אנחנו לא יודעים איפה בץ אבל יודעים טוב מאוד מה יקרה אם לא יתייצב בבקו"ם ב-2.12" (יום גיוס השריון - ו"ת). גם עיריית ירושלים קראה בפייסבוק לציבור לשתף פעולה עם הקמפיין. במקביל, אנשים פרטיים רבים כתבו מיילים לתאגיד ובהם רעיונות היכן אולי נמצאות האבדות היקרות.

עוד בוואלה!

"תחזיקי בי - אהיה לך עוגן": שיר האהבה המצמרר שכתב יגאל בשן לאשתו מיקה

לכתבה המלאה
קרטוני חלב החינוכית טרה. יח"צ,
טרה מתגייסת/יח"צ
אוזה ושבי החינוכית חינוכית. באדיבות החינוכית,
איפה אתם??? אוזה ושבי/באדיבות החינוכית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully