וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיפור באמת אינו נגמר: כוכבי "הסיפור שאינו נגמר" התאחדו אחרי 35 שנה

28.11.2019 / 0:02

השחקנים שגילמו את אטריו והקיסרית הילדית נפגשנו לראשונה מזה 35 שנה בכנס מעריצים בניו יורק והפתיעו את כל מי שצפה ב"סיפור שאינו נגמר" בתמונות משותפות

The Neverending Story • Theme Song

35 שנה עברו מאז אטריו והקיסרית הילדית שבו את ליבנו בסרט "הסיפור שאינו נגמר" והשבוע לראשונה נפגשו שני הילדים ששיחקו אותם באירוע מעריצים מרגש שנערך בניו יורק. השחקנים נואה האת'ווי ותמי סטרונך, שכיכבו בסרט הפנטזיה משנת 1984 בבימויו של וולפגאנג פטרסון, הוזמנו לדבר בפאנל של אירוע ה-Wintercon שהתקיים בראשון האחרון, שם גם הצטלמו יחדיו וחתמו למעריצים.

האת'ווי, שגילם את הלוחם הצעיר אטריו, שיתף באינסטגרם תמונה של השניים חותמים למעריצים וכתב "אטריו והקיסרית הילדית התאחדו אחרי 35 שנה. אתם יודעים שהייתם רוצים להיות פה". סטרונך שיתפה תמונה נוספת שלהם וכתבה: "זה בשבילכם, מעריצי הסיפור שאינו נגמר".

ככה הם נראו אז

הסיפור שאינו נגמר. אתר רשמי
הסיפור שאינו נגמר/אתר רשמי

רובכם ודאי לא יודעים שמי ששיחקה את הקיסרית, תמי סטרונך, היא חצי ישראלית. היא נולדה באיראן שלפני המהפכה לאבא סקוטי ואמא ישראלית. ההורים שלה ברחו לארה"ב ומשם עברו לישראל. כיום היא כוראוגרפית ורקדנית בלהקת מחול שמופיעה בישראל, ארה"ב ואירופה. נואה האת'ווי השתתף מאז בכמה תפקידים קטנים בסרטים לא מצליחים וב-2016 שיחזר את דמותו מ"הסיפור שאינו נגמר" לפרסומת של ספוטיפיי לשירי שנות ה-80.

הגעגועים לסיפור שאינו נגמר צצו מחדש כשהאחים דאפר הקדישו מחווה לסרט בעונה השלישית של "דברים מוזרים" מוקדם יותר השנה. בפרק האחרון, דסטין שר את שיר הנושא של הסרט לחברתו סוזי. השיר המקורי, הנקרא על שם הסרט, בוצע במקור בידי הזמר הבריטי לימאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully