וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשף, גברת מייזל המופלאה, ויקינגים: מדריך סדרות דצמבר 2019

28.11.2019 / 12:34

נטפליקס מציגה את "המכשף", שהיא מקווה כי תהפוך לסדרת הפנטזיה הגדולה הבאה, אמזון משיבה אל חיינו את "גברת מייזל" ואת סדרת המד"ב "המרחב" שהצילה אחרי שבוטלה, ועוד סדרות חדשות וחוזרות. המדריך המקיף למה שקורה בטלוויזיה בדצמבר

טריילר הסדרה "המכשף" (The Witcher)/נטפליקס

בדרך כלל החודש האחרון של השנה רגוע מבחינת השלל הטלוויזיוני. אתם יודעים, חופשת החגים וכל זה. אבל גם כך מגיעות כמה סדרות מדוברות, בין אם חדשות ("המכשף", כלומר "The Witcher"; סדרת בת של "ישנן בנות") ובין אם מוכרות ואהובות ("גברת מייזל המופלאה", "את", "המרחב").

כתמיד אנו מביאים לכם פירוט מקיף שלהן על פי מועד עלייתן בארה"ב ובבריטניה. לא על כל התכנים יש מידע בנוגע לרכישתם ולשידורם בישראל, אך מה שיש מצוין להלן, כולל בפלטפורמות הסטרימינג הזמינות בישראל - נטפליקס (עם תרגום לעברית), אמזון פריים וידאו (עם יותר ויותר תכנים מתורגמים לעברית) ואפל טיוי פלוס (עם תרגום לעברית). תאריכים של עוד סדרות יתווספו למדריך באופן שוטף כאשר יפורסמו. סקירה מקיפה יותר של הסדרות החדשות תגיע בקרוב.

שישי, 29 בנובמבר 2019

Harley Quinn
בעוד מרגו רובי מגלמת את דמות הקומיקס מ"יחידת המתאבדים" בסרט החדש על שמה שיגיע בפברואר 2020, פלטפורמת הסטרימינג של DC מעלה את סדרת האנימציה המוקדשת לה, במקרה הזה בדיבובה של קיילי קוקו מ"המפץ הגדול". לא מדובר בסדרה לילדים אלא בקומדיית אנימציה שעוקבת אחר הארלי קווין הנפרדת מהג'וקר אחרי שהוא דופק אותה, ומקדישה את רוב זמנה לניסיון להפוך לנבלית-העל הכי קשוחה שיש.

רביעי, 4 בדצמבר 2019

The Moodys
סדרה קומית בת ששה פרקים של רשת פוקס, העוקבת אחר משפחה לא מתפקדת שמתאגדת לכבוד החג. מככבים דניס לירי ("הצילו"), אליזבת פרקינס ("העשב של השכן") וג'יי ברושל ("כשגבר פוגש אישה"). אם הסדרה תצליח ויוזמנו עונות נוספות, הן יתארו מפגשים נוספים של המשפחה באירועים למיניהם.

ויקינגים
חלקה הראשון של העונה השישית והאחרונה של הדרמה התקופתית (במקביל גם ב-yes). היא אמנם מסתיימת בקרוב, אבל נטפליקס כבר הזמינה סדרת המשך שתתרחש מאה שנה אחרי אירועי המקור.

חמישי, 5 בדצמבר 2019

מלחמות הערפדים (V Wars)
אחרי שגילם את הערפד דיימון סלבטורה במשך שמונה עונות של "יומני הערפד", איאן סומרהלדר חוזר עם סדרת ערפדים חדשה, הפעם בנטפליקס. מחלה שמתפשטת במהירות והופכת אנשים לשדים מוצצי דם מציבה שני חברים זה נגד זה במלחמה למען עתיד האנושות.

Tell Me a Story
גם האח סטפן סלבטורה מ"יומני הערפד", פול ווסלי, חוזר היום למרקע בארה"ב. במקרה שלו עם עונה שנייה לדרמת המתח מבית היוצר של קווין וויליאמסון (יוצר "יומני הערפד") ב-CBS All Access, שהופכת אגדות קלאסיות למותחנים פסיכולוגיים המתרחשים בניו יורק של ימינו. הפעם יהיו אלה סינדרלה, היפה והחיה והיפהפיה הנמה.

פרויקט מסלול
עונה 18 של תוכנית הריאליטי (בהמשך גם ב-HOT).

שישי, 6 בדצמבר 2019

גברת מייזל המופלאה (The Marvelous Mrs. Maisel)
עונה שלישית לקומדיה המענגת של אמזון, בכיכובן של רייצ'ל ברוסנהן, אלכס בורסטין וטוני שלהוב.

Truth Be Told
סדרת מתח של אפל TV פלוס בהשתתפותה של זוכת האוסקר אוקטביה ספנסר ("העזרה", "צורת המים"), על בסיס ספר בעל אותו השם, בה עיתונאית בעלת פודקאסט מתחקה אחר תיקים רצח ישנים ברוח ז'אנר הפשע האמיתי ומנסה לפתור אותם. מה שמעניין בסדרה הוא שהיא מגובה בקאסט שכולל את ליזי קפלן ("סקס של מאסטרס") שתגלם שתי אחיות תאומות, ארון פול ("שובר שורות") בתור רוצח סדרתי שהורשע לפני 20 שנה וכעת מתגלות עדויות לחפותו, אליזבת' פרקינס ("העשב של השכן") בתור אמו של פול, רון סייפייס ג'וניור ("החיים עצמם") כאביה של ספנסר ומקיי פייפר ("8 מייל", "E.R") בתור בלש לשעבר וחברה הוותיק של ספנסר (גם בישראל).

Reprisal
מותחן אקשן חדש של הולו בכיכובה של אביגיל ספנסר ("טיימלס"). אישה שהושארה למות יוצאת לנקום באלה שהרעו לה אחרי שהם חוטפים את אחייניתה.

וירג'ין ריבר (Virgin River)
סדרת דרמה רומנטית חדשה של נטפליקס עם אלכסנדרה ברקנרידג' ("החיים עצמם"), מרטין הנדרסון ("האנטומיה של גריי") וטים מת'יסון ("חשיפה לדרום"), המבוססת על סדרת הספרים הפופולרית של רובין קאר. אחות מומחית שמחפשת התחלה חדשה עוברת מלוס אנג'לס לעיירה נידחת בצפון קליפורניה, ומופתעת ממה (וממי) שהיא מוצאת שם.

מועדון האסטרונומיה: תוכנית המערכונים (The Astronomy Club)
נבחרת הקומיקאים השחורים הראשונה של תיאטרון "אפרייט סיטיזנס בריגייד" - מביאים את ההומור החכם והאבסורדי שלהם לתוכנית מערכונים בנטפליקס.

הרוצח המתוודה (The Confession Killer)
סדרת דוקו-פשע בת חמישה פרקים של נטפליקס, המתמקדת ברוצח הסדרתי הנרי לי לוקאס. בזמנו הוא עלה לכותרות כשהודה באחריות למאות מקרים בלתי פתורים, ואף פירט את פשעיו בפרוטרוט. אלא שראיות חדשות סותרות רבות מטענותיו, ומעלות את התהייה אם הוא אינו הרוצח שהוא מתיימר להיות.

צער גידול בנות: הדור הבא (Fuller House)
עונה חמישית ואחרונה לסיטקום של נטפליקס.

ראשון, 8 בדצמבר 2019

The L Word: Generation Q
סדרת המשך לדרמה הלהט"בית "ישנן בנות" של שואוטיים מהעשור הקודם, שעקבה אחר מספר לסביות וביסקסואליות בלוס אנג'לס. כעת היא עושה את אותו הדבר עם קאסט חדש, אבל גם עם כמה דמויות מוכרות מהסדרה האם, בהן בט פורטר (ג'ניפר בילס, "פלאשדאנס"), שיין מקאצ'ן (קתרין מוניג, "ריי דונובן") ואליס פיאזקי (ליישה היילי).

Work in Progress
קומדיה חדשה של שואוטיים העוקבת אחר לסבית בגיל העמידה (אבי מקאנני, שגם יצרה את הסדרה יחד עם טים מייסון) המציבה לעצמה יעד: לתקן את חייה בתוך 180 יום.

שישי, 13 בדצמבר 2019

המרחב (The Expanse)
אחרי שבוטלה ברשת SyFy, חוזרת סדרת המד"ב המצוינת לעונה רביעית באמזון פריים וידאו. שלוש העונות הראשונות זמינות שם אף הן, בינתיים רק הראשונה מתוכן מתורגמת לעברית.

הבורחים (The Runaways)
עונה שלישית ואחרונה לדרמת הקומיקס (בהמשך גם ב-HOT ובסלקום tv).

שני, 16 בדצמבר 2019

Sticks and Stones
דרמה בריטית בת שלושה פרקים של ITV, שיצר מייק בארטלט ("דוקטור פוסטר", "עיתונות"), העוקבת אחר איש מכירות שחווה בלאקאאוט באמצע הצעה ללקוח, והניסיון לזכות בו מחדש גובה ממנו מחיר כבד.

רביעי, 18 בדצמבר 2019

פסקול (Soundtrack)
דרמה מוזיקלית חדשה של נטפליקס העוקבת אחר שני אמנים מתקשים בלוס אנג'לס שחווים את החיים בפול ווליום.

שישי, 20 בדצמבר 2019

המכשף (The Witcher)
הנרי קאביל (הלא הוא סופרמן בסרטי זאק סניידר) מככב בעיבוד הטלוויזיוני של נטפליקס לסדרת ספרי הפנטזיה האפלים מאת אנדריי ספקובסקי, המוכרים לא פחות בזכות סדרת משחקי המחשב המצליחה שמבוססת עליהם. בעולם המאכלס בתוכו בני אדם, אלפים (Elf), גמדים, מפלצות ושדים, נלקחים נערים יתומים על ידי מסדרים סודיים של מכשפות ועוברים הכשרה ארוכה שתהפוך אותם לציידי מפלצות, בעלי כוחות על טבעיים. מעטים מאוד מבין הנערים שמתחילים בתהליך זוכים לסיים אותו, אך אלו שעושים זאת הופכים לשכירי חרב שתרים את העולם בחיפוש אחר מפלצות. גיבור הסיפור, גראלט מריוויה (Geralt of Rivia) הוא וויצ'ר שכזה. גורלו של גראלט משתנה כשהוא מקבל משימה לאתר ולהגן על נסיכה בשם סירי, בעלת יכולות יוצאות דופן שעתידה לשחק תפקיד משמעותי בגורל העולם. דמות חשובה נוספת היא יניפר, מכשפה רבת עוצמה ומושא אהבתו של גראלט. יחד יצטרכו השלושה לנווט בתוך מאבקי הכוחות, הזוועות והמלחמות שסביבם.

שלישי, 24 בדצמבר 2019

אבודים בחלל (Lost in Space)
מעל שנה וחצי אחרי העונה הקודמת, חוזרת סדרת המד"ב המשפחתית של נטפליקס לעונה שנייה.

רביעי, 25 בדצמבר 2019

גאווין וסטייסי
עשור אחרי שהסתיימה הקומדיה הרומנטית של ה-BBC - בין היתר בכיכובו של ג'יימס קורדן, שגם יצר את הסדרה עם רות' ג'ונס, אף היא חלק מהקאסט - היא חוזרת לספיישל חג מולד חגיגי עם כל הקאסט המקורי.

חמישי, 26 בדצמבר 2019

את (You)
עונה שנייה לדרמת המתח של נטפליקס על הסטוקר (פן בדג'לי) שמפתח אובססיה לסופרת מתחילה (אליזבת לייל).

ראשון, 29 בדצמבר 2019

Dare Me
דרמה של רשת הכבלים USA ("מר רובוט"). החברות בין שתי מעודדות עומדת למבחן כאשר מאמנת חדשה מגיעה לעיירה הקטנה שבה הן מתגוררות, ומתכננת להכשיר את נבחרת המעודדות לקראת תחרות נחשבת.

טרם נקבע מועד

ילד בן זמננו
הפרויקט הנפלא של ה-BBC, שעוקב במשך עשרים שנים אחרי ילדים שנולדו עם חלוף המילניום כדי לבחון מה הופך אותנו למה שאנחנו, חוזר עם הסרט "Childhood" שיסגור את הסדרה. הילדים המשתתפים מקריינים בעצמם את הסיפור שלהם, שיתמקד בשנות ילדותם מהפרספקטיבה שלהם כבוגרים (בהמשך גם ב-HOT).

עוד ב-yes בדצמבר 2019: תפוס את שורטי, כנופיית המאיה, בפטיסט (הנעדר 3), נפרדנו כך (Split), החץ, פרוצות, בועטות ועוד.

עוד ב-HOT בדצמבר 2019: אחוזת הווארד, בלי לפגוע, בריטניה, עונות מוקדמות של עד עצם היום הזה, שני גברים וחצי והמתים המהלכים ועוד.

עוד בסלקום TV בדצמבר 2019: איך להפוך לאלוהים (On Becoming a God in Central Florida), המפצחת, מחשבות פליליות - חוצה גבולות.

בפרטנר TV בדצמבר 2019: מחשבות פליליות - חוצה גבולות ועוד.

בכאן 11 בדצמבר 2019: המקום הטוב ועוד.

עוד בנטפליקס בדצמבר 2019: ריק ומורטי, המקום הטוב, כתום זה השחור החדש, המושבה, המדריך לרוצח, חליפות, המכשפה הטובה, הרפתקאות פין וג'ייק, סטיבן יוניברס ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully