וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו נגד כתב חדשות 12: "פרסם כתבת נאצה שבה ניסה להשחיר אלפי מפגינים"

29.11.2019 / 8:53

ראש הממשלה תקף את הכתב יוסי מזרחי (חדשות 12) בעקבות כתבה שבה ראיין משתתפים בהפגנת התמיכה בנתניהו אשר קיללו בצורה קשה את השמאל ואת התקשורת: "אין פלא שעשה ליק לציוץ שקורא למותו של שלדון אדלסון. איזו צביעות ואיזו הסתה"

תוכן גולשים - שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

שלשום שודרה כתבה בחדשות 12 של הכתב יוסי מזרחי, ובה ראיונות עם משתתפי הפגנת התמיכה בראש הממשלה נתניהו ברחבת מוזיאון תל אביב. בכתבה הוצגו כמה מפגינים כשהם משתמשים בשפה נמוכה. בין השאר הם אמרו: "נשים סוף למזדיינים, ל-12 ערוץ של נאצים, הזבל של הזבל, כל התקשורת חלאות המין האנושי, שקרנים, רמאים, אוכלי חינם, שיישרף אברמוביץ', שיישרף עוד פעם, הכלב".

בעקבות הכתבה, תקף ראש הממשלה נתניהו בעמוד הטוויטר שלו את הכתב יוסי מזרחי וטען שהוא עשה לייק לציוץ שקורא למותו של שלדון אדלסון. "מזרחי פרסם כתבת נאצה שבה ניסה להשחיר את האלפים הרבים שהגיעו ביום שלישי לתל אביב לתמוך בצדק ובאמת. כמובן שהוא וחבריו בתקשורת לא פרסמו כלום על ההשתלחויות המתלהמות והבוטות נגד היועץ המשפטי מנדלבליט בהפגנות בפתח תקווה שקראו "מנדבליט לכלא" "מנדלבליט בן ** וגם קראו למותם של ילדי וילדיו של מנדלבליט. אין פלא שהכתב יוסי מזרחי ה"אוביקטיבי והנאור" עשה לייק לציוץ שקורא למותו של שלדון אדלסון בצירוף תמונה של אדלסון בכיסא גלגלים. איזו צביעות ואיזו הסתה". נתניהו כאמור שיתף צילום מסך שממנו עולה כביכול שמזרחי עשה לייק לציוץ של ברק כהן על שלדון אדלסון שבו נכתב "אתה חי יותר מדי, יא מניאק".

קטע מהכתבה של יוסי מזרחי:

וכך כתב אתמול מבקר הטלוויזיה של וואלה! תרבות נדב מנוחין על הכתבה של יוסי מזרחי:

"נשים סוף למזדיינים, ל-12 ערוץ של נאצים, הזבל של הזבל, כל התקשורת חלאות המין האנושי, שקרנים, רמאים, אוכלי חינם, שיישרף אברמוביץ', שיישרף עוד פעם, הכלב" - זה מיטב לקט הקללות כלפי עיתונאים שתיעד כתב חדשות 12 יוסי מזרחי בהפגנת התמיכה בנתניהו בתל אביב. תנו לזה להתעכל רגע, אם כי אולי עדיף ישר להקיא. עמדה רווחת בהפגנה? מיעוט שבמיעוט שלא מייצג? זה לא משנה בכלל. השנאה הזאת קיימת, והעוצמות שלה מפחידות ומסוכנות. מוטב להתייצב מול זה במקום להתכחש, ומהר.

בדומה לשיטת אילנה דיין - הידועה גם כ"מה אומרים? לא אומרים" - מזרחי פעל נכון כששידר את כל הלקט הזה בלי להפריע לו בקריינות או ויכוחים. בלי להחמיץ אף נאצה, בלי לפספס מילה נגד התקשורת. זה חזק יותר כך: פריים אחרי פריים, אי אפשר להסיר מזה את המבט, ובהתאם אי אפשר שלא להצטנף בפינה מייאוש. חשוב שהצופים ידעו ממקור ראשון, בלי מתק השפתיים של הפוליטיקאים, שכדור השלג של השנאה רק מתגלגל ומתעבה לו.

2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully