וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקי גולדשטיין הפתיע ב"הכוכב הבא": "הרימו גבה גם כשהתחלתי סטנדאפ"

1.11.2019 / 0:25

ניקי גולדשטיין, מי שמזוהה דווקא כקומיקאי ולא כזמר, הפתיע כשהתמודד ב"הכוכב הבא". בעבר התמודד פעמיים בקדם אירוויזיון. "עשיתי את זה בשביל הנשמה", אמר לוואלה! תרבות. "לא באתי לפתח קריירת שירה, אלא רק בשביל האירוויזיון. אני מקווה שאצליח להעיף גם את אמדורסקי"

אלה לי להב ב"כוכב הבא"/קשת 12

(בסרטון למעלה: אודישן מתוך התכנית הראשונה של "הכוכב הבא")

שני רגעים מפתיעים היו אמש בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" בקשת 12, ובשניהם נכנסו אמנים לבגדים שאינם מזוהים איתם: ברגע הראשון, סטטיק ובן אל עמדו במשימת המנחים להופיע בבגדים פשוטים לחלוטין וללא נוצות ונצנצים; וברגע השני, הופיע במפתיע כמתמודד ניקי גולדשטיין, מי שמזוהה כקומיקאי ולא ממש כזמר, ואם היה חשש ברגע הראשון שזהו עוד גימיק מבית היוצר של התוכנית הרי שהחשש התבדה במהירות, גולדשטיין נתן ביצוע מרשים ועבר בהצלחה לשלב הבא. זו אינה הפעם הראשונה שבה גולדשטיין מנסה את מזלו לכבוש את תחרות הזמר האירופית. לא רבים זוכרים שגולדשטיין כבר התמודד פעמיים בעבר בקדם אירוויזיונים, בימי רשות השידור, בשנים 2011 ו-2013, והפסיד לדנה אינטרנשיונל ולמורן מזוז, בהתאמה. "בתור ילד צפיתי באירוויזיון עם המשפחה שלי, אני בנאדם מאוד פטריוט והייתי חייב שתהיה תמונה שלי ולידה שיהיה כתוב ISRAEL", אומר גולדשטיין לוואלה! תרבות.

השיחה עם גולדשטיין התקיימה אמש לקראת חצות, כשהוא בדרכו מהופעת סטנד אפ בנתניה הביתה, ומכיוון שהיה על הבמה לא צפה בשידור המצולם מראש. "התייחסתי לזה על הבמה. אמרתי לקהל שהם פספסו וגם אני פספסתי לראות אותי מופיע עכשיו ב'הכוכב הבא'. אמרתי להם כמה רציתי את זה לנשמה שלי ושרתי להם קטע מהאודישן. בסוף אני רואה איזה 500 ומשהו הודעות שקיבלתי".

בעולם התרבות והבידור הישראלי קשה לאמן לצאת מהקופסה התדמיתית שלו. על הרקע הזה, כמי שמזוהה כקומיקאי, איך אתה מעריך את סיכוייך להצליח ב"הכוכב הבא" בפרט ולקבל הכרה רחבה כזמר בכלל?

"אני בנאדם עם רגליים על הקרקע. בנאדם הגיוני. אני מגיע נקי, אני חושב שאני ראוי לדבר הזה, אבל אני יודע שיש מתמודדים מעולים. אם אני אעבור הלאה, אני אשמח. אם לא אעבור, אני רוצה לצאת בצורה הכי טובה שאני יכול. לא באתי כרגע כדי לפתוח בקריירת שירה. אני לא אשב בסוף התכנית בחברת התקליטים ואעבוד על חומר. לתוכנית הזאת יש מטרה - האירוויזיון, מטרה חד פעמית. אני כן רוצה שבמקצוע שלי, הבמה, זה יפתח לי עוד ערוץ. אם זה לעמוד ולשיר. את החלום שלי לסטנד אפ בערב יחיד הגשמתי וזה באמת מספק להצחיק המון אנשים. לא באתי לעשות שינוי תדמית. אבל תראה, בעולם, למשל ב'אקס פקטור', קיים טרנד של מולטי. עשיתי את זה היום בטיימינג הנכון לי. לפני שבע שנים, כשהופעתי עם רינת גבאי, הרימו גבה כשרציתי להיות סטנד אפיסט, ואמרו לי 'מה פתאום? אתה בעולם הילדים'. אבל הבנתי שאם אתה רוצה משהו ועובד קשה - אתה בסופו של דבר עושה את זה".

ניקי גולדשטיין מופיע ב"הכוכב הבא לאירוויזיון". צילום מסך, קשת 12, צילום מסך
"הרימו גבה גם כשהתחלתי להיות סטנד אפיסט". ניקי גולדשטיין עם אסי עזר ורותם סלע בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון"/צילום מסך, צילום מסך, קשת 12

קיבלת 85 אחוזים, המסך התרומם, כמעט כל השופטים חשבו שאתה מדהים, סטטיק ובן אל עשו לך לב. עם זאת, אסף אמדורסקי עיקם את אפו, שם לך אדום ואמר "עשית נאמבר לא רע אבל לא העפת אותי".

"אוקיי. אני יודע שהוא שופט, זה המקצוע שלו, זה התפקיד שלו בתוכנית ואני מעריך מאוד את דעותיו. לא באתי להעיף אנשים. זכותו להגיד מה שהוא רוצה. הוא אוהב צעירים מאוד. ועדיין אני מקווה שכן אצליח להעיף אותו. אני מקווה שאשביע את רצונו. עם זאת, לא כולם חייבים לאהוב אותך. באתי בלי שום ציפיה מהשופטים, וביקשתי מיואב (צפיר, במאי התוכנית - ש"ב) שלא יעשו לי שום הנחות".

בעבר השתתפת פעמיים בקדם אירוויזיון, וזה לא צלח. מה יהיה שונה הפעם?

"תשמע, זה היה לפני כמה שנים טובות. קרה לי משהו בתחום האישי ובתחום המקצועי. האישיות שלי התעצבה וידעתי שאני לא אצא פאתטי. בקדם אירוויזיון זה רק שיר אחד של שלוש דקות, פה זה קאברים ומכירים אותך יותר. אני חושב שבגיל שלי אני שר הכי טוב ששרתי אי פעם".

ניקי גולדשטיין. פיני סילוק,
"כבנאדם פטריוט אני חייב שתהיה תמונה שלי ולידה שיהיה כתוב ISRAEL". ניקי גולדשטיין/פיני סילוק

אתה נוסע שנים עם המשלחת הישראלית לאירוויזיון. מה היה תפקידך? איזה מסקנות יש לך מהמסעות הללו?

"דורון מדלי הוא חבר מאוד טוב שלי, ונסענו איתו לכל המקומות האלה. סתם הצטרפתי למשלחת, כחבר. בפעם הראשונה שהייתי באירוויזיון, מאחורי הקלעים, היה דבר מדהים. לראות את המקצועיות והבמה המכובדת הזאת, ואיך שמכבדים את המקצוע. כשפרפורמר רואה את הבמה הטובה ביותר בעולם, אין מצב שלא ירצה לייצג את ישראל".

ואם תנצח בתחרות, תרצה להיקלע לסיטואציה שמדלי כותב לך את השיר?

"כן. הייתי רוצה מאוד שדורון יכתוב לי. חלום שלי שהוא יכתוב לי. אבל חכה עם הלנצח, בוא נראה מה יהיה. וחשוב לי להגיד לקוראים - אם יש לכם משהו שאתם רוצים לעשות אותו, אז תעשו אותו, ולהנות זה הכי חשוב!"

ניקי גולדשטיין. צילום מסך
מנסה בפעם השלישית להתמודד על ייצוג ישראל באירוויזיון. ניקי גולדשטיין בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון"/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully