וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלי מוריסון, כוכבת "וויל וגרייס", הלכה לעולמה בגיל 83

2.12.2019 / 8:47

השחקנית האמריקנית-יהודיה, שהתפרסמה בעיקר בזכות תפקידה כעוזרת הבית רוזאריו סלזר בסדרת הטלוויזיה הקומית של NBC "וויל וגרייס", הלכה לעולמה לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. כוכבת "וויל וגרייס" דברה מסינג כתבה: "איזה אובדן. עבורי היא תמיד תהיה רוזי היקרה"

שלי מוריסון וויל וגרייס. AP
"נשמה יפה". שלי מוריסון/AP

השחקנית האמריקנית-יהודיה שלי מוריסון, שהתפרסמה בעיקר בזכות תפקידה כעוזרת הבית רוזאריו סלזר בסדרת הטלוויזיה הקומית של NBC "וויל וגרייס", הלכה לעולמה והיא בת 83. מוריסון, אשר גילמה את התפקיד בין השנים 1999 ל-2006, הלכה לעולמה במרכז רפואי בלוס אנג'לס לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. מוריסון נולדה בניו יורק להורים יהודים ספרדים.

התפקיד של עוזרת הבית סלזר נוצר במקור לצורך הופעה חד-פעמית אלא שהיא זכתה לפופולריות עצומה בקרב הצופים, ובסופו של דבר היא הופיעה ב-68 פרקים לאורך השנים. דמותה נהגה לריב ללא הרף עם מעסיקתה קארן ווקר (מייגן מולאלי), ובסופו של דבר היא אף התחתנה עם הידיד הגיי של קארן ג'ק מקפרלנד (שון הייז) כדי למנוע את גירושה.

הייז ספד לה באינסטגרם: "היא הייתה מצחיקה בטירוף והיה לה את הלב הגדול ביותר. היא הייתה חלק ממשפחת וויל וגרייס שלנו והיא תחסר לנו מאוד. אני שולח את תנחומיי לבעלה וולטר ולשאר בני משפחתה". כוכבת "וויל וגרייס" דברה מסינג ספדה לה אף היא: "איזה אובדן. לשלי הייתה קריירה לאורך עשורים, אבל עבורי היא תמיד תהיה רוזי היקרה". שחקן הסדרה אריק מקורמק הוסיף: "נשמה יפה ושחקנית נהדרת. היא תחסר לכולנו כל כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully