וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל גדות תפיק את הגרסה האמריקאית של הסדרה "מלכות"

3.12.2019 / 16:37

חברת ההפקה של גל גדות ובעלה ירון ורסנו, ביחד עם שתי חברות הפקה נוספות, יפיקו את הגרסה האמריקאית לסדרה "מלכות" של HOT. גל גדות וירון ורסנו: "אנחנו מצפים בקוצר רוח להביא את סיפורן של הנשים הללו לעולם"

יח"צ - חד פעמי

חברת ההפקה של גל גדות וירון ורסנו, Pilot Wave, והחברות Endemol Shine North America ו- Endemol Shine Israel יפיקו את הגרסה האמריקאית ל"מלכות" - הדרמה המצליחה של HOT - כך הודיעה היום שרון לוי, נשיאת מחלקת הטלוויזיה המתוסרטת ובלתי מתוסרטת בחברת Endemol Shine North America.

"מלכות" (שנוצרה על ידי גל זייד, דני רוזנברג, רות זייד ודרור נובלמן, על פי רעיון של לימור נחמיאס) היא הסדרה הנצפית ביותר של HOT ב-2018. על-פי נתוני החברה, כל אחד מפרקי הסדרה זכה ל-50% רייטינג. בעקבות הצלחת העונה הראשונה, הוזמנה עונה שנייה ממנה.

הסדרה "מלכות" עוסקת במשפחת פשע מקומית. בעיצומה של מסיבת הרווקים של אייל מלכה, ראש אימפריית פשע מקומית, עולים מתנקשים ליאכטה המשפחתית, ומחסלים את כל הגברים במשפחה. הנשים של משפחת מלכה נשארות להתמודד לבד בלי הגברים שלהן. הנשים, ובראשן דורי (ריטה), נזרקות אל מציאות חדשה בה עליהן להיאבק על מקומן בעולם גברי המקדש רק כוח. לצידה עומדות בתה הצעירה ליזי (דאנה איבגי), גרושתו של בנה נעמה (מלי לוי) והארוסה של בנה ספיר (ליהי קורונובסקי).

גל גדות וירון ורסנו מסרו: "אנחנו נרגשים לחגוג את הנשים הללו דרך הסיפור של "מלכות". הדמויות המורכבות מרתקות, משעשעות ביותר ומרגשות. נדיר למצוא תוכן שמציג דמויות בדרך כל כך אמיתית, תוך שיקוף החברה שלנו. אנחנו מצפים בקוצר רוח להביא את סיפורן לעולם ולשתף פעולה עם Endemol Shine בפרויקט זה".

חברת ההפקות Pilot Wave הושקה השנה על ידי גל גדות ובעלה ירון ורסנו. החברה הודיעה כבר על פיתוחם של מספר פרויקטים, וביניהם מיני סדרה של רשת שואוטיים על השחקנית האמריקאית היהודיה הדי לאמאר שהספיקה בחייה הסוערים לככב בסרטים, להמציא פטנט מהפכני, להתחתן עם שישה גברים שונים, להיחשב לאחת הנשים היפות והמבריקות בעולם ולהימלט מהנאצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully