וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרגש: צפו בנשיא טראמפ מתחבק בחום עם להקת שלוה

8.12.2019 / 10:30

להקת שלוה הופיעה אמש בפני נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בוועידת IAC בפלורידה. טראמפ הזמין לבמה את הלהקה "למופע מאוד מאוד מיוחד", והיא ביצעה את השיר "האל יברך את אמריקה", שבסיומו נשיא ארצות הברית התחבק בחום עם חברי הלהקה. צפו בקטע המלא

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק

מרגש: להקת שלוה הופיעה אמש בפני נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בכינוס המועצה הישראלית-אמריקאית IAC בפלורידה. הלהקה ביצעה תחילה את השיר "Million Dreams" אותו ביצעה גם על במת האירוויזיון בתל אביב. לאחר מכן הנשיא טראמפ נאם ובסיום נאומו הזמין לבמה את הלהקה לשוב לבמה "למופע מאוד מאוד מיוחד", והיא ביצעה את השיר "God Bless America" כשהוא על הבמה. בסיומו נשיא ארצות הברית התחבק בחום עם חברי הלהקה.

הלהקה כתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "הרגע שבו טראמפ הזמין אותנו בחזרה לבמה כדי לשיר את "God Bless America" יהפוך לאחד כזה שלא נשכח בחיים. תודה על הזכות, ותודה לכל הנוכחים בוועידה. עוד חלום".

להקת שלוה דונלד טראמפ. AP
חיבק אותם בחום. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ולהקת שלוה/AP

היה זה הנאום הראשון של הנשיא בפני ארגון יהודי א־פוליטי. הארגון מובל על ידי הקהילה הישראלית־אמריקנית ופועל לחיבור, לחיזוק הקשר ולתמיכה במדינת ישראל ביותר מ־73 קהילות ו־100 קמפוסים ברחבי ארה"ב. נושא הכנס היה "ישראל ביחד" מתוך כוונה לשלוח מסר של תמיכה בקשר בין ישראל לבין העם היהודי.

שלוה היא להקה המונה מוזיקאים שחלקם בעלי לקויות שונות, המובילה אג'נדה חברתית של הכלה ושילוב אנשים עם מוגבלויות בחברה. היא פרצה לתודעה בשנת 2018 כשהתמודדה בעונה השישית של "הכוכב הבא לאירוויזיון" במהלכה העפילה לגמר. אף שנחשבה כפייבוריט בתוכנית הלהקה פרשה מהתחרות כדי למנוע חילול שבת. בחצי הגמר השני של האירוויזיון בתל אביב הופיעה הלהקה בחלק האמנותי.

עוד בוואלה!

רואים בהם משהו טוב: קבלו את השיר החדש של להקת שלוה

לכתבה המלאה
חיבוק ושיר בפני הנשיא טראמפ: להקת שלוה הופיעה בכנס ה-IAC. רויטרס
מרגש. נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ ולהקת שלוה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully