וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה חיכינו לזה: צפו בטריילר ל"וונדר וומן 1984" בכיכובה של גל גדות

8.12.2019 / 23:14

הרגע שכולנו חיכינו לו הגיע: הטריילר להמשכון של "וונדר וומן" בכיכובה של גל גדות יצא במסגרת כנס ה"קומיק-קון" שמתקיים בברזיל, ואתם יכולים לראות אותו ממש כאן. הסרט ייצא בישראל, במקביל לעולם, בתאריך 4 ביוני 2020 בהפצת Entertainment Tulip

גל גדות וונדרוומן/מתוך "וונדר וומן 1984" באדיבות Entertainment Tulip

(למעלה: הטריילר המתורגם)

חיכינו וחיכינו, והנה הזה בא: סרט ההמשך ללהיט הענק "וונדר וומן" בכיכובה של השחקנית הישראלית גל גדות צפוי לצאת אמנם רק ב-4 ביוני 2020, אך לאחר רמזים ותמונות באינסטגרם שפורסמו - הטריילר הראשון לסרט ההמשך שנקרא "וונדר וומן 1984" יצא. הטריילר פורסם במסגרת כנס הקומיקס "קומיק קון" שנערך בברזיל. גם את סרט ההמשך בסדרת גיבורי העל של די-סי ביימה פטי ג'נקינס, שביימה גם את הראשון בסדרה משנת 2017. הסרט הראשון זכה להצלחה אדירה ונחשב לסרט הכי מצליח בכל הזמנים שביימה אישה.

עלילת הסרט הראשון הייתה בזמן מלחמת העולם הראשונה, ואילו סרט ההמשך מתקיים בזמן המלחמה הקרה בין ארצות הברית לברית המועצות. מול וונדר וומן תעמוד אויבת חדשה שמגולמת על ידי השחקנית קריסטן ויג.

בשבוע שעבר נודע כי חברת ההפקה של גל גדות וירון ורסנו, Pilot Wave, והחברות Endemol Shine North America ו- Endemol Shine Israel יפיקו את הגרסה האמריקאית ל"מלכות" - הדרמה המצליחה של HOT. חברת ההפקות Pilot Wave הושקה השנה על ידי גל גדות ובעלה ירון ורסנו. החברה הודיעה כבר על פיתוחם של מספר פרויקטים, וביניהם מיני סדרה של רשת שואוטיים על השחקנית האמריקאית היהודיה הדי לאמאר שהספיקה בחייה הסוערים לככב בסרטים, להמציא פטנט מהפכני, להתחתן עם שישה גברים שונים, להיחשב לאחת הנשים היפות והמבריקות בעולם ולהימלט מהנאצים. את לאמאר תגלם גדות עצמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully