וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי פרדריקסון, סולנית להקת רוקסט, הלכה לעולמה בגיל 61

10.12.2019 / 14:14

לפרדריקסון, שהלכה לעולמה אתמול לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן, התגלה גידול במוח בשנת 2002. היא התעוורה בשנת 2016 ובקושי הצליחה ללכת. שותפה לרוקסט, פר גסלה, ספד לה: תודה, מארי. תודה על הכל. היית מוזיקאית ייחודית באמת, כותבת-שירים ברמה שלא נזכה לחוות עוד"

רוקסט בהופעה. נמרוד סונדרס
מארי פרדריקסון, סולנית להקת רוקסט השוודית/נמרוד סונדרס

מארי פרדריקסון, סולנית להקת רוקסט השוודית, הלכה לעולמה בעקבות מאבק במחלה - והיא בת 61 בלבד. בשנת 2002 התעלפה בחדר האמבטיה שבביתה ונחבלה בראשה. בבדיקות בבית החולים נמצא גידול סרטני במוחה. היא עברה בעקבות כך כימותרפיה וטיפולי הקרנות. בשנת 2016, לאחר סיבוב הופעות, היא הודיעה שההשלכות של מחלתה מונעות ממנה להמשיך להופיע. "הסרטן לא חזר, אך היא כמעט עיוורת בעין אחת ובקושי יכולה ללכת", סיפר אז שותפה ללהקה, פר גסלה. היא הותירה אחריה בעל ושני ילדים.

המנהל שלה דימברג ירנברג כתב: "בעצב רב אנו נאלצים להודיע על מותה של אחת מהאמניות האהובות והנהדרות שלנו. מארי נפטרה אתמול בבוקר".

"הזמן עובר כל כך מהר, כל כך מהר", כתב שותפה לרוקסט, פר גסלה. "מרגיש כאילו רק אתמול מארי ואני ישבנו בדירה הקטנה שלי בהלמסטד וחלקנו חלומות. ואיזה חלום פנטסטי היה לנו. תודה לך, מארי. תודה לך על הכל. היית מוזיקאית ייחודית באמת, כותבת-שירים ברמה שלא נזכה לחוות עוד. הייתה חברה נפלאה במשך יותר מארבעים שנים. אני גאה ושמח שהיה לי כל כך הרבה זמן איתך, עם החום, הנדיבות וההומור שלך. כל אהבתי לך ולמשפחתך. הדברים לעולם לא יהיו שוב כמו שהיו".

רוקסט הייתה אחד מהרכבי הפופ הגדולים של סוף שנות ה-80 ותחילת שנות ה-90, והתפרסם בזכות להיטים כמו "Listen to Your Heart", "It Must Have Been Love" ו-"Joyride". אלבומיהם נמכרו בעשרות מיליוני עותקים. הצמד עבר תהפוכות רבות במהלך הקריירה. המאבק הקשה מכולם היה מאבקה של פרדריקסון בגידול שהתגלה כאמור במוחה בשנת 2002. לאחר החלמתה, יצאו פרדריקסון וגסל לקריירות סולו ולקראת סוף 2009 רמזו על שובם לעבודה משותפת, שהסתיימה באלבום חדש וסיבוב הופעות. בשנת 2011 הופיעו רוקסט בישראל, וקיבלו ביקורות מצוינות.

  • עוד באותו נושא:
  • רוקסט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully