וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצר "חברים" חושף: לפיבי כמעט היה סוף רומנטי אחר

11.12.2019 / 21:00

דייוויד קריין, מיוצרי הסדרה "חברים", גילה כי יכול היה להיות סוף רומנטי אחר לגמרי לפיבי בופה, אותה גילמה ליסה קודרו. בסיטקום המיתולוגי היא סיימה כבת זוג של מייק האניגן, שגילם פול ראד, אבל היא כמעט חזרה לזרועותיו של חברה לשעבר דייוויד, שגילם האנק עזריה

אורי לנץ

דייוויד קריין, אחד משני יוצרי וכותבי הסדרה "חברים", גילה כי לפיבי בופה, אותה גילמה השחקנית ליסה קודרו, כמעט והיה סוף רומנטי אחר לחלוטין. בסיטקום המיתולוגי של NBC סיימה פיבי כבת זוגו של מייק האניגן שגילם פול ראד, אבל היא כמעט סיימה את הסדרה בזרועותיו של חברה לשעבר דייוויד, שגילם האנק עזריה.

"היתה בהחלט אפשרות כזאת", אמר קריין בראיון לתחנת רדיו בריטית ביום שני, והוסיף כי היוצרים היו "בהתלבטות אמיתית" באשר לסוף הזוגי של הדמות. "גם פול וגם האנק היו שחקנים מדהימים. לפיבי היה יכול להיות נהדר עם כל אחד משניהם".

האם פיבי ומייק היו נשארים יחד אחרי 15 שנה? אין לדעת. אולי נקבל לכך רמזים באיחוד המסתמן בין ששת כוכבי הסדרה המרכזיים, במלאת 25 שנה לסדרה, שעשוי להיות משודר ב-HBO Max. על פי פרסום בהוליווד ריפורטר בחודש שעבר, הדיבור הוא על "איחוד לא מתוסרט", ומכאן שלא מדובר בפרק עלילתי ובוודאי שלא בעונה חדשה לסדרה. במפגש הטלוויזיוני החדש ישתתפו ג'ניפר אניסטון, קורטני קוקס, דיוויד שווימר, מת'יו פרי, ליסה קודרו ומאט לה-בלאנק וגם היוצרים דייוויד קריין ומרתה קאופמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully