וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארווי ויינשטיין הגיע להסדר פשרה בסך 25 מיליון דולר עם מעל 30 נשים

12.12.2019 / 8:51

מפיק הקולנוע רב-העוצמה - שהואשם מצד נשים רבות בהוליווד בשורה של הטרדות מיניות, מעשים מגונים ואף אונס - בדרך ליישב את התביעות האזרחיות נגדו בהסכם פשרה. המשפט הפלילי עדיין עומד ויחל בחודש ינואר הקרוב

מערכת וואלה!

(בסרטון: על תלונתה של אומה תורמן נגד הארווי ויינשטיין)

המפיק ההוליוודי המושמץ הארווי ויינשטיין קרוב להגיע להסדר פשרה בתביעות האזרחיות נגדו על התנהגותו המינית לאורך השנים, כך מדווח הניו יורק טיימס. מעל 30 נשים שתבעו אותו יקבלו ביחד 25 מיליון דולר, בכפוף להסכמת כל המתלוננות ולאישור בית המשפט. על פי הדיווח, ויינשטיין לא יצטרך לשלם מכיסו ואף לא להודות במעשיו - התשלום יתבצע באמצעות חברות הביטוח שמטפלות בהליך פשיטת הרגל של ויינשטיין. העובדה שויינשטיין אינו נדרש לקבל אחריות על מעשיו מובילה לאכזבה בקרב המתלוננות, אבל מלכתחילה האפשרויות החוקיות שלהן היו מוגבלות.

גם אם הסדר הפשרה יאושר, תלאותיו המשפטיות של ויינשטיין עוד רחוקות מלהסתיים. ב-6 בינואר יחל משפטו הפלילי במנהטן עם הליך בחירת המושבעים שישבו במשפט נגדו, שעוסק באונס לכאורה שביצע באישה ב-2013 ומין אוראלי בכפייה באישה אחרת ב-2006.

בשנים האחרונות ויינשטיין הואשם על ידי עשרות נשים באונס, הטרדות מיניות ומעשים מגונים שנעשו לאורך עשורים שבמהלכם היה אחד המפיקים החזקים בהוליווד. בין המאשימות: רוז מקגוון, רוזאנה ארקט, קייט בקינסייל, קארה דלווין, הת'ר גרהם, דריל האנה, אווה גרין, לינה הידי, אנג'לינה ג'ולי, ג'וליאנה מרגוליס, קוני נילסן, לופיטה ניונגו, גווינת פאלטרו, מירה סורבינו, אומה תורמן, אשלי ג'אד, אסיה ארג'נטו ורבות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully