וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בום, דפקתי את הראש": התקרית הקורעת מהחזרות למחזמר "כמו גדולים"

בשיתוף יוכלמן-אשר הפקות, בשיתוף אשר-יוכלמן הפקות

17.12.2019 / 8:47

חוסר הזהירות של קים אור-אזולאי, התנומה שתפס ישראל קטורזה מאחורי הקלעים והפלייבק שהפתיע את נעם קליינשטיין: תפסנו את כוכבי המחזמר "כמו גדולים" משירי אריק איינשטיין שיעלה בחנוכה לשיחה על פדיחות, סצנות אהובות וניסים (לא רק של חנוכה). צפו

כתבת: אופיר סגרסקי, צילום: עידו שחם, עריכת וידאו: דפי מקל

המחזמר "כמו גדולים" משירי אריק איינשטיין יעלה בחנוכה הקרוב בגרסה דרמה קומית-מוזיקלית בכיכובם של ישראל קטורזה, עומר חזן, קים אור אזולאי, כתריה פאוץ' (לסירוגין עם נעם קליינשטיין) ועמית מורשת. קפצנו לאחת החזרות האחרונות כדי להיפגש עם כוכבי המחזמר ושמענו מהם מה החלק האהוב עליהם במחזמר. נעם קליינשטיין, כיאה למוזיקאית מוכשרת שכמוה, לא חשבה פעמיים לפני שאמרה: "השירים". עמית מורשת אמר שהוא אוהב את הסצנות שלו עם ישראל קטורזה ועומר חזן: "שלושה בנים נורא מצחיקים, ואז הבנות מגיעות ואנחנו מסתירים מהם כל מיני דברים". עומר חזן הוסיף כי הוא אוהב את הביצוע לשיר "כשאת בוכה את לא יפה" כי "יש טירוף על הבמה, כולם רוקדים, שרים ונהנים, ונראה לי שזה הרגע שבו אנחנו מתפרקים בהצגה".

לרכישת כרטיסים למחזמר

בתשובה לשאלה מה הדבר הכי מצחיק שקרה להם בזמן החזרות, סיפרה קים אור-אזולאי: "באחת הסצנות אנחנו עומדים ומפגינים. ובמקום להרים את השלט גבוה, הרמתי אותו והורדתי אותו, ופתאום בום, דפקתי את הראש". עומר חזן סיפר כי הכוכב הוותיק של ההצגה, ישראל קטורזה, נוהג להירדם מאחורי הקלעים. "כשהוא ישן, אין פעם שאני לא מעיר אותו. אני צועק לו 'ישראל'". עמית מורשת גילה כי הוא ועומר נוהגים להעיר את ישראל גם כשתורו לעלות לבמה עדיין לא הגיע.

צפו למעלה בווידאו המלא, שבו לקראת חג החנוגה גם שאלנו את הכוכבים מהו הנס שלהם

"אני ואתה", מתוך המחזמר (במאי: עידן עמית, מוזיקה: אופיר קנר, צילום ועריכה: אור רוזנברג)

המחזמר "כמו גדולים", המיועד לכל המשפחה, קיבל את תמיכתה של משפחת איינשטיין במטרה להנציח את זכרו של גדול אמני ישראל. במרכז העלילה קטורזה ובנו עומר חזן מנהלים חנות תקליטים קטנה בלב האזור המתחדש בתל אביב, פינה קטנה שנאבקת על קיומה אל מול כרישי עולם הנדל"ן החדש, המאיימים לפנות את הנכס לצורך הריסה ובנייה של מגדל יוקרתי. קטורזה הוא טכנופוב שלא מתחבר לעולם החדש. בנו הוא בחור מופנם הקרוע בין העולם הצעיר והטכנולוגי של בני גילו לבין אביו ה"מיושן מבחירה".

לבן יש להקה יחד עם חברו הטוב (עמית מורשת) "להקת הגוזלים". השניים מופתעים כשלחנות נכנסת הכוכבת סתיו כהן (קים אור אזולאי) מלווה בחברתה הטובה שירה (כתריה פאוץ'/נעם קליינשטיין). חזן ומורשת מציעים לבנות להצטרף ללהקה ויחד הם מעלים מופע גדול שישודר בלייב בכל הרשתות החברתיות - מה שהם מקווים יסייע להציל את החנות מההריסה. את המחזה כתב יוצא הפיג'מות אילן רוזנפלד, כאשר על הבימוי הופקד עידן עמית. על ההפקה המוזיקלית מנצח אופיר קנר.

המחזמר "כמו גדולים" יעלה בישראל החל מ-21 בדצמבר בבאר שבע ולאחר מכן בין 24-30 בדצמבר בהאנגר 11 תל אביב ובכל רחבי הארץ . לכרטיסים

בשיתוף יוכלמן-אשר הפקות, בשיתוף אשר-יוכלמן הפקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully