וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצביעו והשפיעו: בחרו את הקליפ האהוב עליכם בתחרות "קליפ צעיר"

17.12.2019 / 0:00

זו השנה ה-22 שתחרות "קליפ צעיר", על שמו של אורי סונין ז"ל, ממשיכה לעודד יוצרים צעירים בתחום הקליפים ומציגה את עבודותיהם. לכם יש הזדמנות לקחת חלק בבחירת "חביב הקהל" ולבחור את הקליפ האהוב עליכם מבין 10 קליפים. צפו והכריעו

בשנת 1997, כשהוא רק בן 20, הלך לעולמו אורי סונין לאחר שחלה בלוקמיה. מאז מתקיימת מדי שנה תחרות "קליפ צעיר" שמשמרת את רוחו של אורי, שבעצמו יצר קליפים, צילם, ערך, ניגן, כתב והלחין. במהלך 20 השנים האחרונות תחרות "קליפ צעיר" שימשה מקפצה ללא מעט במאים ויוצרי קליפים, שזכו בפרסים שונים והחלו את דרכם המקצועית בתחום. בין השמות הבולטים אפשר למצוא את אדם סנדרסון (זוהי סדום), תומר בהט, עמית עיני, תום שובל, קובי פליישמן, גב מירון ועומר טובי.

התחרות נושאת הפרסים מציגה את עבודותיהם של יוצרי קליפים צעירים בגילאי 15-21. במסגרתה יוענקו פרסים בשווי עשרות אלפי שקלים למקומות הראשונים, פרס חביב הקהל, פרס המשפחה על שם ברכה סונין ז"ל וכן יוענקו צל"שים במקצועות התסריט, העריכה, הבימוי, ההפקה, אנימציה ועוד. השבוע נפתחה ההצבעה לבחירת הקליפ חביב הקהל מבין 10 קליפים, ולגולשי וואלה! תרבות יש את האפשרות לבחור את הקליפ האהוב עליהם.

הצביעו כאן לקליפ האהוב עליכם

ההצבעה תיסגר ביום שני הבא בשעה 17:00. טקס הפרסים ייערך ביום חמישי (26 בדצמבר) בשעה 18:00 בסינמטק תל אביב וינחה אותו ניב מג'ר. ראש העירייה רון חולדאי יגיש את הפרס הראשי. את הפרסים יעניקו במאית הטלוויזיה, הפרסומות והקליפים קרן ברכה; העורכת והבמאית דפני ליף; הבמאי, תסריטאי וחבר הרכב ערוץ הכיבוד רותם קפלינסקי; הבמאי, השחקן ואיש התוכן בסינמטק תל אביב עמית איצקר; הבמאי, הצלם והעורך אופיר בן שמעון. לפני הטקס יהיו סדנאות אמן מיוחדות בכניסה חופשית עם רוני עזגד, גל מוג'ה ורונה סגל.

אדם סנדרסון. ראובן קסטרו
גם הוא התחיל שם. אדם סנדרסון/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully