וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו: "לא יכולת למצוא תומך נתניהו לסדרה?", עמית סגל: "אביך סירב"

16.12.2019 / 22:07

בנו של ראש הממשלה הביע מורת רוח מהפרק השני של "ימי בנימין" ששודר הערב בחדשות 12. "מיליון וחצי איש הצביעו ליליכוד. לא יכולתם למצוא אחד לראיין לסדרה?". עמית סגל השיב: "אבא שלך מסרב שנה וארבעה חודשים לשתף פעולה, עוד הערות?".

ימי בנימין

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, הביע (שני) מורת רוח מהסדרה "ימי בנימין" של העיתונאי עמית סגל שפרקה השני שודר הערב בחדשות 12. "שאלה ליוצרי 'ימי בנימין': מיליון וחצי איש הצביעו לפני כמה חודשים לליכוד. לא יכולתם למצוא אחד לראיין לסדרה?!", כתב בטוויטר. עמית סגל לא נשאר חייב והשיב: "אבא שלך ולשכתו סירבו שנה וארבעה חודשים לשתף פעולה עם הסידרה. עוד הערות?".

יאיר נתניהו כתב: "אממ הוא קצת היה עסוק. אי אפשר למצוא מישהו אחר מתוך מליון וחצי איש?". עמית סגל ענה לו תוך כדי שהוא עוקץ אותו על הביקורת שמתח לאחר שידור הפרק הראשון: "נדמה לי שאתמול דיברת על היעדר המאבק באובמה, המאבק באוסלו, חיסול המדינה הפלסטינית ואיראן. מבין שזו דרכך להגיד 'וואלה מיהרתי לשלוף'". יאיר נתניהו הגיב: "אני מבין שאתה רגיש לסדרה כי זאת יצירה שלך שעבדת עליה רבות ואני מכבד את זה. אבל אצלי זה ה*חיים* שלי, *ההורים* שלי. מקווה שהאנלוגיה הזאת תגרום לחלק מהעיתונאים פה להבין מה אנחנו מרגישים שהתקשורת מבזה אותנו באופן הכי מרושע. לא איזה עניין מקצועי שפוגע באגו העיתונאי".

לצד הביקורת, היה מרואיין אחד בסדרה שיאיר נתניהו החמיא לו - ח"כ אחמד טיבי: "מה שכן אני חייב להגיד שאחמד טיבי נתן כמה משפטים יפים לקמפיין. מציע לכל מתייפיפי הימין לשמוע אותו טוב טוב. הוא מבין טוב מאוד מי מונע את השמדת המדינה היהודית ואיך. אתם כנראה לא".

יאיר נתניהו במטה מפלגת הליכוד בתל אביב 18 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
לא מבסוט. יאיר נתניהו/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully