וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנית רות' ווילסון עזבה את "הרומן" כי אולצה להשתתף בסצנות מין

18.12.2019 / 23:21

בדיווח חמור שהתפרסם ב"הוליווד ריפורטר", מתוארת סביבת עבודה רעילה ונצלנית בסדרה "הרומן". היוצרת דחקה בשחקנים להתפשט והבמאי סיפר על מעללים מזעזעים על סט הסדרה כאשר היה שיכור

יח"צ - חד פעמי

בשנת 2018, אחרי ארבע עונות בסדרה "הרומן", עזבה רות' ווילסון את הסדרה, מהלך שהשחקנית ושאר אנשי הקאסט והצוות סירבו להסביר והיה אפוף בסודיות. כעת "ההוליווד ריפורטר" חושף את הסיבה: השחקנית התפטרה בשל אווירת עבודה רעילה ועוינת, שלובתה על ידי הניסיונות של יוצרת ומנהלת הסדרה שרה טרים לאלץ אותה להתפשט לטובת סצנות מין (טרים יצרה את הסדרה יחד עם חגי לוי הישראלי, אך הוא עזב בשלבים הראשונים עקב חילוקי דעות יצירתיים).

על פי הדיווח, ווילסון הייתה מוטרדת מהעירום המיותר כבר מהעונה הראשונה, ולשיטתה לא הייתה לו הצדקה יצירתית והוא נועד בעיקר לצרכי גירוי. כמו כן השחקנית לא אהבה את הכיוון היצירתי חסר העכבות שדמותה, אליסון ביילי, נטתה אליו ככל שהתקדמה הסדרה. מקור על הסט סיפר ל"הוליווד ריפורטר" שחזה שוב ושוב בשרה טרים מנסה לשכנע את השחקנים להתפשט גם כשלא חשו בנוח או שהחוזה שלהם לא חייב אותם לכך. "'כולם מחכים לך' או 'את נראית נפלא'", כך מספר המקור שהייתה אומרת טרים לשחקנים בניסיון לדחוק בהם להתפשט לטובת סצנות מין. "זה משהו שהיית מצפה שיגיע מפה של גבר בשנות החמישים".

הרומן - עונה 4, רות ווילסון, דומיניק ווסט. יח"צ,
רות' ווילסון עם דומיניק ווסט, עמיתה לסדרה "הרומן". היא הבהירה בעבר שאין לו קשר לעזיבתה/יח"צ

הסירוב החוזר ונשנה של ווילסון להתפשט תייג אותה עד מהרה כמישהי שקשה לעבוד איתה, אך עדות להלך הרוח הקלוקל על סט הסדרה הגיע בספטמבר 2016. הבמאי והמפיק הבכיר ב"הרומן", ג'פרי ריינר, פגש בלינה דנהאם, יוצרת וכוכבת הסדרה "בנות", במקרה ובעת שהיה שתוי. ריינר החמיא לדנהאם על כך שהיא חושפת את כל גופה בסדרה שלה, אפילו את "חור התחת", והתחנן בפניה שתשוחח עם ווילסון כדי לשכנע אותה "להציג קצת ואגינה". ריינר אף הוסיף ותיאר את גופיהן של שחקניות "הרומן", והציג בפני דנהאם תמונה של מורה טירני, ששיחקה אף היא בסדרה שלו, "עם זין ליד פניה" - תמונה של כפיל עירום מסט הסדרה.

דבר הפגישה והאמירות האלה הגיעו אל שחקניות הסדרה ויתר חברי הצוות, מה שהביא את טרים להוציא מייל שמגנה הטרדה מינית. "זו תעשייה סקסית ואנחנו יוצרים סדרה עם הרבה תוכן מיני", כתבה בין היתר במייל, "אבל אנחנו רוצים לשמור את הסקסי למסך". את ווילסון הדברים האלה לא ריצו, והיא הגישה תלונה רשמית נגד שואוטיים, רשת הכבלים שמשדרת את הסדרה, בשל אווירת עבודה עוינת. כתוצאה נאסר על ריינר לביים פרקים בהשתתפותה של ווילסון ועל טרים לנכוח על הסט בזמן שהשחקנית שם, ובמקביל החלה ווילסון במשא ומתן כדי לעזוב את הסדרה כליל, מה שכלל תשלום משמעותי. ההסכם הזה כלל חתימה של ווילסון על הסכם סודיות, ועל כן מעולם לא התייחסה באמת לעזיבתה.

טרים מצדה הכחישה את הטענות נגדה. "לעולם לא אגיד את הדברים האלה לשחקן. זו לא מי שאני", מסרה בהודעה. "אני לא אדם מניפולטיבי ותמיד הייתי פמיניסטית. הרעיון שאי פעם אצור אווירה לא נעימה או אטריד אישה באחת הסדרות שלי מגוחך לחלוטין ונטול קשר למציאות".

עוד בוואלה!

הארווי ויינשטיין: "מגיעה לי טפיחה על השכם בגלל מה שעשיתי למען נשים"

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אווירה רעילה. רות' ווילסון, "הרומן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

זו אינה הסדרה הראשונה של שואוטיים שזוכה להאשמות על אווירת עבודה עוינת ואילוץ סצנות עירום. סמרה וויבינג, שחקנית "סינגל מילפית", טענה שיוצרת וכוכבת הסדרה פרנקי שאו ניסתה פעם אחר פעם לשכנע אותה להתפשט מול המצלמות. בסדרה "שיי-טאון" התקבלו מספר תלונות נגד השחקן ג'ייסון מיטשל מצד השחקנית טיפני בון, כולל תלונות למחלקת כוח אדם, אבל מלבד אזהרות הוא נותר בתפקידו במשך שתי עונות תמימות שבמהלך המשיך במעשיו.

שואוטיים היא רשת אחות של CBS, שאצלה יש רצף האשמות חמור עוד יותר שמחלחל מהנשיא לשעבר של שתי הרשתות (ונוספות מלבדן), לס מונבס, שפוטר בשל תלונות רבות על הטרדות וניצול מיניים, מנחה תוכנית הבוקר צ'ארלי רוז, מפיק "60 דקות" ג'ף פייגר, כוכב "בול" מייקל וות'רלי, ולאחרונה גם מתמודד ב"הישרדות", שנשאר בתחרות על אף התלונות נגדו עד שלבסוף הועזב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully