וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חטופים" נבחרה לסדרת העשור של הניו יורק טיימס, "פאודה" מקום 8

21.12.2019 / 13:12

אחד העיתונים החשובים בעולם הכתיר את "חטופים" כסדרה הבינלאומית של העשור, ואת "פאודה" מיקם במקום השמיני היוקרתי גם כן. "שטיסל" ו"הנערים" זכו לציון לשבח. "שרלוק" הבריטית במקום השני, "בית הנייר" במקום ה-21

פאודה/צילום: דייב שחר, עריכה: ניר חן

רגע לפני סיום עונת סיכומי העשור, פרסם ניו יורק טיימס, מן העיתונים החשובים בעולם אם לא החשוב שבהם, את מצעד 30 הסדרות הבינלאומיות (כלומר הלא-אמריקאיות) הטובות של עשר השנים האחרונות. בין אלה, אפשר למצוא שתי סדרות ישראליות -"פאודה", שהשתבצה במקום השמיני, ו"חטופים", שטיפסה עד המקום הראשון, לא פחות.

על "פאודה" כתב מבקר הטלוויזיה של הטיימס, מרק הייל, כי היא "ישירה ומרתקת ומוציאה את המיטב מן הדחיפות ומן העוצמה הרגשית של הסכסוך הישראלי-הפלסטיני וזירות ההתרחשות המאובקות והמבוכיות שלו". על "חטופים" שנוצרה על ידי גידי רף נאמר כי הסדרה שהיתה השראה ל"הומלנד" התגלתה כשונה ממנה: "אינטנסיבית אך בצורה נינוחה, מותחת ונבונה ומעל הכל מלנכולית ולפעמים אף שוברת לב בדרך בה היא עוסקת בקורבנות המלחמה ומשפחותיהן".

שתי סדרות ישראליות זכו לציון לשבח ברשימה - "שטיסל" ו"הנערים" של קשת ו-HBO. מבין שלושים הגדולות, תריסר הן בריטיות, כולל "שרלוק" במקום השני, "עמק האושר" במקום הרביעי, "הכתר" במקום השישי ו"פליבאג" במקום ה-13. "הלשכה" הצרפתית תפסה את המקום השלישי, "גומורה" האיטלקית את המקום החמישי ולמי שתהה, "בית הנייר" במקום ה-21.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקום ראשון! מתוך "חטופים"/מערכת וואלה!, צילום מסך
פאודה עונה 2. נטי לוי, באדיבות yes,
מקום שמיני. "פאודה"/נטי לוי, באדיבות yes
פלאח נגן שטיסל. VOD_YES
צל"ש מיוחד. מתוך "שטיסל"/VOD_YES
הסדרה הנערים, שלומי אלקבץ. רן מנדלסון,
צל"ש מיוחד. מתוך "הנערים"/רן מנדלסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully