וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מסע" של אליעד הוא השיר המושמע ביותר ברדיו ב-2019 לפי אקו"ם

22.12.2019 / 11:00

המפיק המוזיקלי ג'ורדי רשם הישג גדול בשנת 2019: הוא עיבד את שני השירים המושמעים ביותר ברדיו השנה, לפי אקו"ם: במקום הראשון "מסע" של אליעד ובמקום השני "יאסו" של סטטיק ובן אל, עדן בן זקן וסטפן לגר. אייל גולן הזמר המושמע ביותר, ו"סולדי" השיר הלועזי הכי מושמע

צילום סטילס: ראובן קסטרו, עריכה: נועה לוי

(בסרטון מעל: אליעד נחום מתראיין ושר באולפן וואלה, דצמבר 2017)

המפיק המוזיקלי ירדן פלג (ג'ורדי) רשם הישג גדול בשנת 2019 - שני שירים שהשתתף ביצירתם הגיעו למקום הראשון והשני בדירוג השירים הישראליים המושמעים ביותר ברדיו השנה.

על פי נתוני מערכת AcumOnAir של אקו"ם, השיר המושמע ביותר השנה ברדיו הוא "מסע", ששר אליעד נחום, שגם כתב והלחין אותו עם צליל קליפי, וג'ורדי חתום עליו כמעבד, ובמקום השני "יאסו" בביצוע סטטיק ובן אל תבורי, עדן בן זקן וסטפן לגר, שנכתב והולחן על ידי סטטיק, סטפן וג'ורדי, שגם כאן חתום כמעבד מוזיקלי. יצויין כי על פי נתוני חברת מדיה פורסט, שפורסמו לראשונה בוואלה! תרבות בשבוע שעבר, המקום הראשון והשני בדירוג השירים הישראליים המושמעים ביותר ב-2019 ברדיו הוא הפוך, להלן "יאסו" במקום הראשון ו"מסע" במקום השני. בשתי הרשימות למקום השלישי הגיע השיר "ממה את מפחדת" בביצוע אייל גולן ובניה ברבי, במקום הרביעי "שבט אחים ואחיות" של אמני ישראל ובמקום החמישי "בלילות" של רותם כהן.

הזמר מחמוד. Attilio Cusani,
"סולדי" של מחמוד הוא השיר הלועזי המושמע ביותר ברדיו הישראלי ב-2019, לפי אקו"ם/Attilio Cusani

עוד על פי נתוני אקו"ם: המבצע המושמע ביותר ב-2019 הוא אייל גולן, במקום השני עומר אדם ובמקום השלישי שלמה ארצי. אחריהם, בסדר יורד: אריק איינשטיין ז"ל, עדן בן זקן, משה פרץ, שרית חדד, עידן רייכל, ליאור נרקיס ואיתי לוי.

הפזמונאי וגם המלחין המושמע ביותר ב-2019 הוא אבי אוחיון, המעבד המושמע ביותר הוא יעקב למאי והשיר הלועזי המושמע ביותר ברדיו ב-2019 הוא סולדי של מחמוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully