וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי ואיש גלי צה"ל איתן ליפשיץ הלך לעולמו בגיל 75

22.12.2019 / 10:47

ליפשיץ היה ממייסדי, עורכי ומגישי התכנית "שעה קלה על כלכלה", ממגישי התכניות "707", תכנית המאזינים "יש עם מי לדבר" ו"מחשבות בע"מ". מפקד גל"צ: "מטובי העיתונאים, שלפני הכל התאפיין בנעם הליכות וחדות מחשבה". משה שלונסקי: "עיתונאי אמיץ ומקצוען"

איתן ליפשיץ גלי צה"ל. באדיבות המשפחה,
"אמיץ ומקצוען". איתן ליפשיץ מימין/באדיבות המשפחה

העיתונאי ואיש גלי צה"ל איתן ליפשיץ הלך הלילה לעולמו. ליפשיץ היה ממייסדי, עורכי ומגישי התכנית "שעה קלה על כלכלה", ממגישי התכניות "707", תכנית המאזינים "יש עם מי לדבר" ו"מחשבות בע"מ", אותה הגיש עד לאחרונה. מפקד גלי צה"ל, שמעון אלקבץ, מסר: "גלי צה"ל כואבת את לכתו של איתן ליפשיץ זכרו לברכה, איש גלי צה"ל, מהקולות הבולטים והנחרצים שליוו את שידוריה לאורך השנים. מטובי העיתונאים, שלפני הכל התאפיין בנעם הליכות וחדות מחשבה. יהי זכרו ברוך".

משה שלונסקי, לשעבר מפקד גלי צה"ל ומגיש "מחשבות בע"מ" לצידו של איתן ליפשיץ, הוסיף: "גלי צה"ל נפרדת מעיתונאי, איש עסקים וחובב תרבות אדוק בתחומי הציור הפיסול והמוסיקה. לאורך שנים, בלט בתחנה בפתיחות, באומץ, ביכולת לבקר כל מוסד או אישיות ובאהבת ארץ ישראל ומדינת ישראל על כל מוסדותיה. ללא מורא ופחד. תמיד בלט ביחס חם לחיילים הצעירים וגידל תחתיו שורה של עיתונאים ואחרים, שפנו לתחומים אחרים והצטיינו בהם. שנים ארוכות שמר עמם על קשר. גלי צה"ל נפרדת היום מעיתונאי אמיץ, מקצוען, אישיות צבעונית מקורית ונדירה במקומותינו".

אהוד גרף, שדר גלי צה"ל, הוסיף: "גישתו השדורית התאפיינה בנסיון עקבי למצות את שיחותיו עם המאזינים, שביקשו להציג עמדה בענייני היום. שאלותיו היו נוקבות ונקודת המוצא שלו היתה כי המובן מאליו, לכאורה, אינו כזה. מאחורי חזות נחרצת וגישה עיתונאית חקרנית עמד אדם רגיש, משכיל ואוהב תרבות. ככל שהכרתי אותו הוא אהב את הספר, הציור והמוסיקה. הוא היה כלכלן בהשכלתו, עיתונאי ושדר ומאוחר יותר איש עסקים. אך כאמור את כל אלה ליוותה תדיר אהבתו הגדולה לאמנות לסוגיה. תשלובת אנושית לא שכיחה".

  • עוד באותו נושא:
  • גלי צה"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully