וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדי.ג'יי והמפיק הנורווגי אלן ווקר יגיע לראשונה לישראל

24.12.2019 / 10:36

ווקר, אשר פרץ לתודעה בשנת 2014 בזכות הלהיט הבלתי נשכח "FADED", יגיע להופעה בישראל שתתקיים בפורים, ב-5 במרץ 2020. ההופעה תתקיים באילת כחלק מפסטיבל בן שלושה ימים. עוד יופיעו בפסטיבל: ויני ויצ'י, סקאזי ותומר מייזנר. כמה יעלו כרטיסים לפסטיבל?

אלן ווקר. באדיבות לייב ניישן,
מגיע לראשונה. ווקר/באדיבות לייב ניישן

הדי.ג'יי והמפיק הנורווגי אלן ווקר יגיע לראשונה לישראל. ווקר, אחד מגדולי היוצרים של ז'אנר ה-EDM, יגיע להופעה בפורים ב-5 במרץ 2020. הופעה תתקיים באילת כחלק מפסטיבל בעיר שייערך בין 5-7 במרץ ששמו Deep Sea Purim festival. מחירי כרטיסים ינועו בין 250 ל-300 שקלים. על הבאתו לישראל אמונים לייב ניישן ישראל בבעלות גיא בסר ושי מור יוסף. בפסטיבל יופיעו גם הצמד הישראלי המצליח ויני ויצ'י, סקאזי (מארח את צמד הדיג'איות "נרבו"); די-ג'יי תומר מייזנר ועוד ועוד.

אלן ווקר, שקודם לכן היה מוכר בשם הבמה DJ WALKZZ, פרץ לתודעה בשנת 2014 בזכות הלהיט הבלתי נשכח "FADED" שהתנגן ללא הרף בכל מקום אפשרי. השיר זכה למעמד פלטינה ביותר מעשר מדינות שונות בכל רחבי העולם. למרות שאין לו שום רקע מוזיקלי, הצליח אלן ווקר, הנחשב לאחד הכוכבים הגדולים של המוזיקה האלקטרונית, להתקדם בכוחות עצמו בתחום באמצעות צפייה בסרטוני יוטיוב.

בשנת 2012 פרסם אלן ווקר את היצירות הראשונות שלו באינטרנט, באמצעות ערוץ היוטיוב שלו. פריצת הדרך הגדולה שלו התרחשה בשנת 2014 עם פרסום הלהיט "FADE". כנראה שאפילו ווקר לא ציפה להצלחה כה גדולה. השיר של תלמיד התיכון הצנוע גרף יותר מ-290 מיליון צפיות ביוטיוב וזכה למספר בלתי נתפס של 775 אלף השמעות באתר ספוטיפיי. בשנת 2015 הוא הוציא גרסה מחודשת ומשופרת של השיר שנקראה "FADED". הסינגל כבש את כל המצעדים המוסיקליים ברחבי אירופה והעלה את ההיסטריה סביב ווקר לגבהים חדשים. ב-2016 שחרר שני להיטים נוספים- "ALONE" ו- ""SING ME TO SLEEP.

  • עוד באותו נושא:
  • אלן ווקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully