וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות ההכרזה על "סולחה" בין אייל גולן למנהלו: מונה מנכ"ל חדש ל"ליאם הפקות"

25.12.2019 / 14:35

לאחר הסכסוך והטענות לפרידה בין אייל גולן למנהלו בני פרץ נטען ל"סולחה" בין הצדדים. עם זאת, לוואלה! תרבות נודע כי לחברת "ליאם הפקות" של גולן מונה מנכ"ל חדש, אבי רז. גורמים: "המינוי מעיד על חוסר האמון בין גולן לפרץ". ליאם הפקות: "לא מגיבים לשמועות ורכילויות"

גולסטאר/HOT

על רקע הסכסוך המתוקשר בין אייל גולן למנהלו בני פרץ, לחברת "ליאם הפקות" מונה מנכ"ל חדש - סגן אלוף במילואים ואיש הנדל"ן אבי רז, כך נודע לוואלה! תרבות. רז אישר את מינויו, ואמר כי "ינהל את כל ההיבטים הכלכליים של החברה, אם זה הנדל"ן ואם זה הפיננסיים בכלל של החברה". לדבריו, בני פרץ ימשיך לשמש בתפקידו כמנהל הצד האמנותי המוזיקלי בחברה. עם זאת גורמים בתעשייה מעריכים שרז עשוי גם להפוך למנהלו האישי של גולן ולהחליף באופן מלא את בני פרץ. לוואלה! תרבות נודע עוד כי מאמן הכדורגל הישראלי ניסן יחזקאל עובד עם גולן בעניינים שוטפים שבעבר טיפל בהם בני פרץ, ולטענת גורמים בתעשייה יחזקאל משמש כמעין "מנהל בפועל" של גולן, בעוד שרז לטענתם מסתמן כ"מתחמם על הקווים" בענייני ניהולו האישי של גולן.

לאחר הפרסומים בתקופה האחרונה על סכסוך דרמטי בין גולן למנהלו האישי ושותפו העסקי בני פרץ, ולאחר שנטען כי הם בדרך לפרידה ופירוק העסק המשותף לכאורה, ביום ראשון (ה-22 בדצמבר) התקיים בין השניים מפגש בהדלקת נרות חנוכה שתועד בסטורי באינסטגרם של גולן, והיה מי שפירש זאת כהתקרבות ביניהם. בפרסומים נטען כי בעזרת חבר משותף "נערכה ביניהם סולחה", ועוד נטען בתקשורת כי הם "החליטו לנסות להתחבר מחדש".

מה שמציב סימן שאלה מעל טענות ה"סולחה" ו"ההתחברות מחדש" היא המינוי של אבי רז כמנכ"ל ליאם הפקות. סגן אלוף במילואים רז, יוצא חיל האוויר, היה מנהל חטיבת התעשייה בקבוצת אורון, מנהל מטה קבוצת אלדד פרי והינו חבר בארגון הגג של קבוצות הנדל"ן בישראל. ימים יגידו מה יעלה בגורל המשך הדרך בין גולן לפרץ. נזכיר שפרץ עצמו בא מעולם הנדל"ן, כיזם ובן למשפחת קבלנים, בטרם הפך למנהלו של גולן. רז, אגב, נראה באותו סטורי של גולן מיום ראשון כנוכח בהדלקת נרות חנוכה.

גורם בתעשייה טוען כי "המינוי של אבי רז כמנכ"ל 'ליאם הפקות' מעיד על חוסר אמון בין גולן לפרץ, על הבלאגן, אם אייל ממנה מישהו משלו, מבחוץ לגמרי. להערכתי הוא לא יעסוק בנדל"ן בלבד בחברה אלא יטפל גם במוזיקה ועשוי לנהל את גולן. יש בעיית אמון חריפה בין גולן לפרץ".

מ"ליאם הפקות" נמסר בתגובה: "אנו לא מגיבים על שמועות ורכילויות".

אייל גולן, בני פרץ. מערכת וואלה! NEWS
"המינוי של אבי רז כמנכ"ל 'ליאם הפקות' מעיד על חוסר אמון בין אייל גולן לבני פרץ"/מערכת וואלה! NEWS

רז אישר את מינויו לתפקיד מנכ"ל ליאם הפקות. בתשובה לשאלת וואלה! תרבות האם יטפל בענייני נדל"ן או גם בענייני מוזיקה, אמר: "באופן כללי אנהל את החברה בכל ההיבטים הכלכליים של החברה, אם זה הנדל"ן ואם זה הפיננסים בכלל של החברה. אני מנכ"ל מקצועי. אני לא בא מעולם המוזיקה, אבל בסופו של דבר הכל מתחבר לתוך זה. אני מנהל כללי מלמעלה. אם תשאל אם אסתובב במופעים בלילות, אז לא תראה אותי שם. בני בתפקידו מנהל את הצד האמנותי המוזיקלי, מה שהוא עשה קודם הוא ממשיך לעשות, אני אנהל את הצד הארגוני של החברה, הצד הפיננסי של החברה, לרבות הצד הנדל"ני שבחברה".

היה סכסוך מתוקשר בין בני לאייל, ובתעשייה היה מי שהעריך שאתה בעצם "מתחמם על הקווים" לקראת מינוי אפשרי גם כמנהל אישי של גולן והחלפה מלאה של בני. נזכיר שבני עצמו בא מעולם הנדל"ן לפני שהחל לנהל את גולן. האם זאת תהיה גם הדרך שלך?

"לא מדובר בזה. אני גם בא מרקע נדל"ני, מינכ"לתי חברת נדל"ן, אני די שאוב לתוך הנדל"ן. וזה מתחבר לי. בני איש סופר חיובי, מקסים, מכיר את העבודה, אנחנו עובדים ביחד, וכל המטרה היא לקדם את ליאם הפקות למקומות טובים יותר ומכובדים יותר שהיא צריכה להיות שם. בסופו של דבר מדובר בזמר הלאומי אייל גולן"

עוד בוואלה!

איתי לוי השיק, אייל גולן והמנהל בני פרץ שמרו על דיסטנס

לכתבה המלאה
אבי רז, מנכ"ל ליאם הפקות. ליאת מנדל, באדיבות המצולמים
הכירו: המנכ"ל החדש של ליאם הפקות, אבי רז/באדיבות המצולמים, ליאת מנדל

פרץ וגולן, על פי פרסומים, ניהלו עסקי בידור ונדל"ן בשווי שעל פי הערכה עומד לפחות על עשרות מיליוני שקלים. בשבועות האחרונים פורסמו טענות על סכסוך עסקי ביניהם ונטען בין השאר כי פרץ הפסיק לנהל את גולן, נטען עוד שהשניים החלו בהליך פירוק חברת "ליאם הפקות" ולכאורה חילקו את נכסיהם המשותפים. במספר הופעות של גולן באחרונה פרץ לא נכח, ובהן ההופעה שקיים גולן לפני כמה שבועות בקפריסין.

בחודש שעבר, בית המשפט העליון התיר לפרסום כי פרץ נחקר כחשוד במסגרת פרשת הקטינות, במסגרתה הורשע אביו של הזמר, דני ביטון, ב-2015 בעבירות של הדחה לזנות בנסיבות מחמירות, ניצול קטינים לזנות, שיבוש מהלכי משפט והשמדת ראיה, ונדון במסגרת הסדר טיעון לשנתיים מאסר. בעקבות בקשה שהגיש עיתון "הארץ", הותר לפרסום כי כי גם פרץ נחקר כחשוד בקשר למקרה בו לכאורה שכב עם בחורה שהובאה אליו על ידי אביו של הזמר, וסעיף החשד כלפיו היה "הבאת אדם לידי מעשה זנות", בתיווכו של ביטון. התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות. מליאם הפקות נמסר בחודש שעבר כי "בני פרץ פעל ופועל תמיד רק על פי החוק, וכך גם נקבע על ידי פרקליטות מחוז תל אביב, אשר החליטה על סגירת תיק החקירה. לפני שבע שנים הוזמן בני פרץ לחקירה של חצי שעה בלבד. יודגש שמעולם לא הוגשה תלונה בפרשה כנגד בני פרץ".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully