וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר נתניהו כתב "רינה מסריח", וקיבל מהעיתונאית תגובה בשידור חי

25.12.2019 / 20:53

בנו של ראש הממשלה תקף את עיתונאית חדשות 12 על כך שערכה, לטענתו, ריאיון "מלטף ומתחנף" עם גדעון סער, ואף כינה אותה "רינה מסריח". מצליח ענתה לו בשידור: "ריאיון עם ראש הממשלה יהיה תוקפני יותר מחבר כנסת מן השורה. שמחתי לתת לך שיעור באזרחות"

רינה מצליח. חדשות 12, צילום מסך
שמחה לעזור. רינה מצליח/צילום מסך, חדשות 12

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, תקף את עיתונאית חדשות 12 רינה מצליח אשר בתגובה ענתה לו בשידור חי בטלוויזיה. לאחר שמצליח ראיינה את גדעון סער בתכנית "שש עם", האשים אותה יאיר נתניהו בחנפנות: "מי מרים את הכפפה להעלות וידאו שמשווה בין הריאיון המלטף והמתחנף של רינה מסריח עכשיו עם גדעון סער לבין הריאיון האלים והתוקפני שלה עם נתניהו לפני הבחירות האחרונות?". לאחר מכן הבהיר נתניהו ג'וניור כי התכוון לכתוב "מצליח" במקום "מסריח" וכי מדובר בטעות הקלדה. עם זאת, הוא לא מחק את הציוץ המקורי שזכה לתגובות רבות וזועמות.

רינה מצליח קיבלה עדכון על הציוץ בשידור חי, ובחרה לענות לבנו של ראש הממשלה: "אני בדרך כלל לא נוהגת לחשוף ביקורות או להתייחס אליהן, אבל נדמה לי שעל הביקורת הזאת שווה להגיד מילה", אמרה רינה מצליח בשידור, והקריאה את הציוץ של נתניהו. "יאיר יקירי, אומרים שאתה ילד נבון וחכם, אז אני רוצה להסביר לך: אבא שלך הוא ראש הממשלה שלנו כבר 10 שנים, הוא מנהל את המדינה, הוא אחראי על מה שקורה בעזה, הוא אחראי על הגירעון בתקציב וגם על כל מיני דברים טובים שקורים במדינה".

"אנחנו כעיתונאים התפקיד שלנו זה לבקר את פעולות השלטון, כל שלטון", הבהירה. "לכן ריאיון עם ראש הממשלה יהיה מן הסתם יותר תוקפני, יותר אסרטיבי מריאיון עם מי שמתמודד על תפקיד יו"ר הליכוד בפריימריז והוא חבר כנסת מן השורה. שמחתי לתת לך שיעור קטן באזרחות".
נתניהו-ג'וניור לא נותר חייב, וענה לה בטוויטר: "שיעורים באזרחות תתני לילדים שלך, לא לי! אל תבלבלי לי את המוח. את וכל הערוץ שלך ערכתם ראיונות מתחנפים ומלטפים שלראש הממשלה שרון ואברמוביץ' אמר במפורש שצריך להשתיק את חקירות השחיתות שלו כדי לא להפריע לו לפנות יהודים. את והערוץ שלך סגדתם לראש הממשלה רבין באוסלו. אתם נותנים ביקורת לכל העולם, הורסים חיים של אנשים, אבל לא מסוגלים לקבל בעצמכם שום ביקורת".

יאיר נתניהו במטה מפלגת הליכוד בתל אביב 18 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
חזית חדשה. יאיר נתניהו/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully