וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול לחיות בלעדיך": תאומים כוכבי ריאליטי שמו קץ לחייהם ביחד

30.12.2019 / 11:32

תדהמה בבריטניה: זוג אחים תאומים, שכיכבו בעונה השלישית של תוכנית הדוקו-ריאליטי הבריטית "החתונה הצוענית שלי", שמו קץ לחייהם יחדיו ביער לאחר שאחד מהם אובחן עם סרטן. דודתם: "לג'ו היה סרטן, ובילי אמר לו 'לעולם לא אוכל לחיות בלעדיך'"

בילי וג'ו סמית', שני תאומים שחקנים בריטים שהתאבדו יחד. צילום מסך
סוף עצוב. בילי וג'ו סמית'/צילום מסך

בחייהם ובמותם: התאומים בילי וג'ו סמית', כוכבי הדוקו-ריאליטי הבריטי "My Big Fat Gypsy Wedding" ("החתונה הצוענית שלי"), נמצאו בסוף השבוע ללא רוח חיים לאחר שגופותיהם נמצאו תלויות על עץ ביער בחווה ליד העיירה סבנאוקס. המשטרה חושדת שהשניים שמו קץ לחייהם ביחד לאחר שג'ו אובחן עם סרטן ובעיתונות הבריטית אף דווח כי אמרו לבני משפחותיהם כי הם "לא יכולים לחיות אחד בלי השני". השניים התפרסמו בשנת 2013 בתוכנית הדוקו-ריאליטי ששודרה בצ'אנל 4 הבריטי, ושודרה גם בארץ בערוץ yes דוקו. התכנית העניקה הצצה לעולם החתונות של קהילת הצוענים בבריטניה.

ימים ספורים לפני ששמו קץ לחייהם, השתתפו בילי וג'ו סמית, בני 32 במותם, בחתונה ותועדו כשהם רוקדים ושרים יחדיו. קרובי משפחה הביעו בשבועות האחרונים את דאגתם בנוגע למצבם הנפשי, וזאת לאחר שג'ו אובחן עם סרטן. קריסטינה דילייני, בת זוגו של בילי, כתבה פוסט קורע-לב בפייסבוק: "זה היום הקשה ביותר בחיי. ביל המושלם שלי, אתה היית כל כך טהור ואהוב. הפכת אותי לאדם הכי מאושר. אני אהפוך אותך לגאה בי, מלאך שלי. ג'ו, אמרתי לך הרבה פעמים שאתה חייב להמתין כי רק הזמן יוכל לרפא אותך. הלוואי ויכולתי לעשות יותר עבור שניכם".

פיבי סמית', דודתם של בילי וג'ו, סיפרה כי ג'ו אכן אובחן באחרונה עם סרטן, מה שטלטל את עולמו של אחיו. "לג'ו היה סרטן, ובילי אמר לו 'לעולם לא אוכל לחיות בלעדיך'", היא סיפרה לעיתון הטלגרף הבריטי. עוד סיפרה כי לפני כמה ימים עקבותיהם אבדו והטלפון של ג'ו נותק. "אחר כך מצאנו פתק שהיה כתוב בו שהם רצו בכך, ושנמצא אותם ביער בו הם שיחקו עם המשפחה לפני שנים". עוד סיפרה כי שני האחים היו אהובים על ידי כולם.

הפוסט של בת זוגו של בילי:

  • עוד באותו נושא:
  • ריאליטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully