וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכוכב הגדול חושף: סרבתי לשכב עם חייזרים בגלל שאני גיי

25.1.2020 / 0:03

אנדי בל, חלק מהצמד הבריטי אירייז'ר, סיפר בראיון שהיה עד לפלישה של חייזרים וקיבל הצעה מהם לקיים עמם יחסי מין: "זה היה כל כך מבלבל". רק לאחרונה סיפר דייגו מראדונה כי נחטף על ידי חייזרים

Erasure - A Little Respect (2017 Dance Remix) HQ (1)

הזמר הבריטי אנדרו איבן בל, הידוע יותר בשם אנדי בל, הוא הזמר המוביל בצמד הסינטי-פופ האנגלי אירייז'ר, שהייתהאחת מהלהקות המצליחות ביותר שצמחו מה"גל החדש" והנאו-רומנטי של שנות השמונים והיא עדיין קיימת ומתפקדת גם היום ,כשהאלבום האחרון שלה עד כה יצא ב-2018.


בל יצא מהארון לפני שנים רבות וניהל מערכת יחסים ממושכת עם הפרטנר שלו פול היקי, שמת בשנת 2012. כעת, הזמר חשף בראיונות שהעניק לתקשורת הבריטית שהוא דחה אפשרות לקיים יחסי מין עם חוצן. בל, כיום בן 55, סיפר שהוא זכה לביקור של אלף ספינות חלל ו"מלאכים מעופפים". לדבריו, כשאותם מלאכים פגשו את בל, הם שאלו אותו האם הוא יהיה מעוניין לקיים יחסי מין עם חוצן בעל משוש גדול. אך למרות ההצעה המפתה, הזמר טוען שדחה אותה.

"אחד המלאכים שאל אם אני רוצה לחוות איך זה לקיים יחסי מין עם חוצן, אבל כל מה שעבר לי בראש זה "לא". חשבתי שאני לא מוכן לזה בגלל שהמיניות שלהם מבלבלת כל כך", הוא סיפר בשיחה עם הדיילי סטאר, "הדבר שעבר לי בראש זה שאני גיי, ושהחוויה המינית הזאת לא חוויה חד-מינית ולא סטרייטית, כי הוא לא אישה ולא גבר, זה הכל מבולבל מדי. לא רציתי להיות עם אישה, זה פשוט מי שאני", אמר בל והוסיף שלמרות זאת הביקור של החייזרים היה רגע ממש מיוחד, ושהוא ראה בעבר גם חייזרים בחלליות שעירות בשמי לונדון.

רק כמה ימים לפני כן הכדורגלן הארגנטינאי המפורסם דייגו ארמנדו מראדונה טען שהוא נחטף על ידי חייזרים בעבר. הוא סיפר שהוא נעדר למספר ימים אחרי החטיפה הזאת. בשיחה עם ערוץ הטלוויזיה המקומי TyC, מראדונה אמר שהוא מאמין בקיום של חייזרים, וסיפר את סיפור החטיפה שלו: "פעם אחרי ששתיתי יותר מדי נעלמתי מהבית לשלושה ימים. הם לקחו אותי, ואני לא יכול להוסיף עוד פרטים לגבי זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully