וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התוכנית "רואים עולם" של כאן תרד מהאוויר אחרי 32 שנה

7.1.2020 / 20:08

תאגיד כאן החליט להוריד את תוכנית חדשות החוץ הוותיקה "רואים עולם" אחרי 32 שנה, שהוגשה ע"י יעקב אחימאיר מ-1997 וקודם ע"י דוד ויצטום ועמנואל הלפרין. לא ברור אם אחימאיר יישאר בתאגיד, לטענתו אין כוונה להעסיקו אולם לדברי התאגיד דווקא מחפשים לו משהו ראוי אחר

יעקב אחימאיר בדיון בחוק לפיד יוני 2010. עומר מירון
לא ברור אם יישאר בתאגיד. יעקב אחימאיר/עומר מירון

תאגיד כאן החליט להוריד את התוכנית הוותיקה "רואים עולם", יומן החוץ המשודר מדי מוצאי שבת, עוד מימי רשות השידור. התוכנית עלתה לאוויר באוגוסט 1988, בהתחלה הגיש אותה דוד ויצטום והפיק אורן נהרי, שגם הכין כתבות לצד עמנואל הלפרין ומיכאל דורון. בהמשך הגישו אותה הלפרין, אחר כך למשך תקופה קצרה נהרי ודורון, ומאז 1997 עורך ומגיש אותה העיתונאי וחתן פרס ישראל לתקשורת יעקב אחימאיר.

לפי שעה לא ברור אם אחימאיר יישאר בתאגיד. "אין כוונה להעסיק אותי עם ביטול התוכנית", טוען אחמיאיר בשיחה עם וואלה! תרבות. באשר לשאלה לאן מועדות פניו, אמר: "בוודאי אעסיק את עצמי. בגיל 81 לא אפתח בקריירה חדשה כמובן". אולם גורמים בתאגיד אומרים כי הנושא עדיין בדיונים מול אחימאיר וכי מחפשים לו בימים אלה משהו ראוי אחר. על פי הגורמים, התחושה בתאגיד הייתה כי אין צורך ב"רואים עולם" על רקע קיומה של תוכנית יומית של חדשות חוץ.

(עדכון, 8 בינואר, 10:26) מכאן נמסר בתגובה: "התוכנית 'רואים עולם' יורדת מהמסך לאור העובדה כי לתאגיד תוכנית חוץ יומית, 'העולם היום', הסוקרת את הנעשה בעולם ומנתחת תהליכים גלובליים. יעקב אחימאיר הוא מבכירי וותיקי העיתונאים בישראל, חתן פרס ישראל לתקשורת וממייסדי השידור הציבורי. אנו מעריכים ומוקירים את תרומתו לאורך השנים, ומקווים כי ימשיך בתאגיד כפרשן בתוכניות השונות ברדיו, בטלוויזיה ובדיגיטל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully