וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלה לשעבר של נסרין תובע רבע מיליון מ"ליאם הפקות": פוטרתי ללא שימוע

8.1.2020 / 13:16

חגי אוזן, מנהלה לשעבר של נסרין קדרי, תובע את חברת ליאם הפקות של אייל גולן ואת מנהלה בני פרץ על כ-230 אלף שקלים, בטענה שלא שולמו לו ימי חופש, דמי הבראה, הפרשות פנסיה במלואן וכי פוטר ללא שימוע. ליאם הפקות: "אנו פועלים על פי החוק והעניינים יתבהרו בבית המשפט"

אייל גולן/תמונות גולשים

היוצר ומנהל האמנים חגי אוזן תובע את חברת ליאם הפקות של אייל גולן ואת מנהלה בני פרץ על כ-230 אלף שקלים, בטענה לכספים שלא שולמו לו לכאורה בתקופה שבה שימש בחברה כמנהל אמנים. אוזן עבד כשכיר בחברה במשך כשש שנים ובין השאר שימש כמנהלה של נסרין קדרי והיה לו חלק נכבד בהצלחתה. בתביעה שהוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב באמצעות עורכי הדין אילן ישינסקי וריבי טל ישינסקי, טוען אוזן כי החברה לא שילמה לו ימי חופש, לא שילמה דמי הבראה ולא שילמה הפרשות פנסיה במלואן. עוד הוא טוען להלנת שכר וכי פוטר ללא שימוע ולא קיבל פיצויי פיטורים במלואן.

העיתונאי חגי אוזן בראשון לציון. מרץ 2015. ראובן קסטרו
"ללא פיצויים". חגי אוזן/ראובן קסטרו

ע"וד ריבי טל ישינסקי, המייצגת את אוזן, אמרה לוואלה! תרבות: "מדובר בעובד חרוץ, שמילא את עבודתו נאמנה במשך שש שנים, נתן מכוחו וממרצו, והתברר שלא שולמו לו ימי חופש, דמי הבראה, הפרשות לפנסיה, גם הפרשות פיצויים לא שולמו לו במלואם, ופוטר ללא שימוע. זו רשימה חלקית. הוא נתן את הנשמה בעבודה, עבד 24/7 כולל גם סופי שבוע, במסירות גבוהה ובאהבה לעבודה ולמוזיקה. חבל שהמעסיקה שלו ניצלה בציניות את המסירות שלו, כי הוא עבד סביב השעון בשבילה. כל מה שהוא מבקש זה לקבל את הזכויות שלו מכוח החוק".

מליאם הפקות נמסר תגובה: "ליאם הפקות פועלת על פי החוק והעניינים יתבהרו בבית המשפט. אנו מאחלים הצלחה לחגי אוזן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully