וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת "נשים קטנות", פלורנס פיו, נתפסה עירומה כשהתקשרו לבשר לה על מועמדותה לאוסקר

14.1.2020 / 11:17

פלורנס פיו נמצאה בסיטואציה מאוד מביכה כשהתקשרו לבשר לה שהיא מועמדת לפרס האוסקר לשחקנית משנה על תפקידה בסרט "נשים קטנות". היא צולמה צורחת מאושר במיטתה כשהחזה שלה חשוף - ומיהרה לשתף את התמונות ברשת

Sony Pictures Entertainment

הדבר השני הכי מרגש אחרי זכייה באוסקר הוא רגע קבלת המועמדות לזכייה באוסקר. כל המועמדים הפוטנציאלים המתינו בשקיקה לשיחת הטלפון שתאשר בפניהם שהם בהחלט ראויים לפרס. כוכבת "נשים קטנות", פלורנס פיו, כנראה פחות ציפתה לשיחה כזו ונתפסה מקבלת את הבשורה המאושרת כשהיא שוכבת עירומה במיטתה. בן זוגה, השחקן והבמאי זאק בראף ("סקראבס"), נכח לצידה במיטה ותיעד במצלמתו את שאגות השמחה. להפתעתה של פיו, אחד הרגעים המאושרים בחייה תועדו כשפלג גופה העליון חשוף לגמרי, אך במקום להתבאס - היא מיהרה לפרסם את התמונות החושפניות באינסטגרם.

השחקנית האנגלייה בת ה-24 מגלמת את איימי מארץ' בסרט "נשים קטנות", המבוסס על הספר האייקוני, וכעת היא מועמדת לפרס האוסקר בקטגוריית שחקנית המשנה על תפקידה בסרט. פיו, שפריצת הדרך שלה הייתה בתפקיד הראשי בסרט "ליידי מקבת" ב-2016, שיתפה שתי תמונות - לפני ואחרי הבשורה, כשבתמונה אחת היא נראית עונה לשיחה ומכסה בשמיכת פוך לבנה את החזה שלה ובשנייה צורחת מאושר כשהשמיכה כבר לא מסתירה את מה שצריך. באינסטגרם יכולים להירגע: פו השתמשה בשני אייקונים של אבוקדו כדי להסתיר את פטמותיה ולהפוך את התמונה לכזו הראויה לפרסום.

דפדפו בין שתי התמונות

עמיתיה הסלבריטאים מיהרו לברך אותה על המועמדות, כשכוכבת "היי סקול מיוזיקל", ונסה הדג'נס, כתבה בתגובה לתמונות: "אייקוני". הדי ג'יי, אדית' באומן, הוסיפה בתגובה: "מדהים", בעוד כוכבת הפופ פיקסי לוט הוסיפה 2 אייקונים של לבבות וכתבה: "או אם ג'י, כןן! המון המון מזל טוב".

כך קיבלה פלורנס פיו את הבשורה שהיא מועמדת לפרס האוסקר. אינסטגרם, צילום מסך
כך קיבלה פלורנס פיו את הבשורה שהיא מועמדת לפרס האוסקר/צילום מסך, אינסטגרם

פלורנס פיו היא לא "האישה הקטנה" היחידה שחוגגת את המועמדות. סירשה רונן, שמשחקת לצד פיו בסרט ומגלמת את הדמות הראשית, ג'ו מארץ', מועמדת גם היא לאוסקר על פרס השחקנית הטובה ביותר. לעומת זאת, במאית הסרט, גרטה גרוויג, לא נמצאת בין המועמדות לפרס הבמאי הטוב ביותר. פרס האוסקר השנה כולל 24 קטגוריות אפשריות לזכייה, כשהסרט "נשים קטנות" מועמד לשישה פרסי אוסקר. הטקס יערך ב-9 בפברואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully