וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני כועסת על הדור שלי. איך לא יצאנו לרחוב עם MeToo מזמן?!"

אמיר צומר ואיתן שפיר

17.1.2020 / 0:00

האם נכון להמשיך לצרוך יצירה של אמנים שפשעו, איך הפכה לכוכבת ענקית באנגליה ולמה היא כועסת על בנות דורה? אחת הנשים העסוקות בעולם התרבות הישראלי - ניצה שאול מדברת על הכל. האזינו ל"פופולר", פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות עם אמיר צומר ואיתן שפיר

לחצו על הנגן והאזינו:

כולם קוראים עליהם במדורי הבידור ולובשים את הבגדים האהובים עליהם, מגיעים למקומות שבהם הם מבלים, שרים איתם, כולם צופים, קוראים, נהנים, עוקבים באדיקות ואפילו מרכלים - כוכבי הבידור, הסרטים ותכניות הטלוויזיה, האלבומים והאמנים שעושים את החיים מעניינים פשוט מעסיקים את כולם.

פופולר, פודקאסט התרבות הפופולרית של וואלה! תרבות בהגשת אמיר צומר מוואלה! סלבס ואיש יחסי הציבור איתן שפיר, עוסק במה שבאמת מעניין בתחומי התרבות, הבידור ועולם הזוהר. טראש היא מילה גסה? לא עבורם, כיוון שהם מדברים על הנושאים החמים ביותר, בין אם בשולי התרבות או דווקא בלב לבו של המיינסטרים.

רוצים לשמוע עוד "פופולר"? | לפרקים הקודמים של הפודקאסט

איזה כיף, אתם יכולים לא לפספס אף פרק: הרשמו בספוטיפיי | הרשמו באפל מיוזיק

בפרק #68 של פופולר, אל איתן ואמיר מצטרפת השחקנית הישראלית-בינלאומית ניצה שאול - שמספרת על עבודתה לצד אנשים שהם סמלי תרבות ישראלים, דרך הפרויקט עם טנסי ויליאמס כשחיה באנגליה ועד לגרסה העדכנית של "גבעת חלפון אינה עונה" בתיאטרון הבימה וכפרזנטורית מרכז האסתטיקה "דהשלי ישראל". כמי שעוסקת במוזיקה קלאסית, איך שאול מקרבת את יצירה בת מאות שנים לקהל של שנת 2020 ("לפסטיגל יש מקום, אבל למה רק את זה?") ולמה היא כועסת על הדור שלה? וגם: מה קורה אם כוכבים שעומדים מאחורי כמה מפניני התרבות שכולם אוהבים מתגלים במציאות כפושעים - האם לגיטימי להמשיך לצרוך את האמנות שלהם? הנסיך הארי ומייגן מרקל החליטו לעזוב את תפקידם המלכותי ונדמה שזה קשור להמון, המון כסף שייכנס לחשבון הבנק שלהם. מדוע? האזינו לפרק המלא של הפודקאסט וגלו.

ניצה שאול בצילום קמפיין מרכז האסתטיקה דהשלי ישראל. גיא הכט,
תמיד אישה. ניצה שאול בקמפיין למרכז האסתטיקה "דהשלי ישראל"/גיא הכט
ניצה שאול. איציק בירן,
עברה כברת דרך עם גדולי התרבות בארץ ובאנגליה. שאול עם יעקב אגמון/איציק בירן
משה איבגי, המואשם במעשה מגונה, השלום, חיפה 9 בינואר 2020. יואב איתיאל
לגיטימי להמשיך לצרוך את האמנות שלו? משה איבגי/יואב איתיאל
הנסיך הארי בארמון בקינגהאם בלונדון 16 בינואר 2020. רויטרס
הנכד הסורר של המלכה אליזבת'. פרינס הארי/רויטרס
ניצה שאול צלילי קסם.
רוצה לפתוח את הראש לילדים ולמבוגרים. ניצה שאול ב"צלילי קסם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully