וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנגנון במבי: דיסני עובדים על עיבוד מחודש של "במבי"

25.1.2020 / 10:00

אחרי "ספר הג'ונגל" ו"מלך האריות", דיסני עובדים גם על עיבוד חדש ל"במבי", שיגרום לסצינה הטראומתית של השריפה ביער להיראות מוחשית מתמיד

yes

דיסני ממשיכה ברצף העיבודים לקלאסיקות שלה. "היפה והחיה", "אלאדין", "מלך האריות" ואחרים כבר עלו לאקרנים ושברו קופות, "מולאן" ו"בת הים הקטנה" תיכף יגיעו, והיום (שבת בבוקר שעון ישראל) אנחנו מתבשרים על עוד עיבוד בקנה - והפעם, גלגול חדש של "במבי", שיצא במקור ב-1942 כסרט אנימציה.

לפי הדיווח בהוליווד ריפורטר, העיבוד הזה צפוי ללכת בדרכם של "ספר הג'ונגל" ו"מלך האריות" - כלומר, לא להציג שחקנים בשר ודם, אלא להשתמש בטכניקות חדישות שיגרמו לתוצאה להיראות כאילו צולמה בטבע עם חיות אמיתיות. מסקרן במיוחד יהיה לראות כיצד היא תציג את הסצינה הכי מפורסמת ב"במבי" - זו של השריפה ביער, כמובן.

הפרויקט עדיין נמצא בחיתוליו. לא ידוע מי יביים אותו, מי ידבבו בו, מתי תתחיל ההפקה ומתי יעלה לאקרנים, אך התפרסם כי על הכתיבה יהיו אמונות שתי תסריטאיות - ז'נבה רוברטסון-דווארט, שעמדה בין השאר מאחורי "קפטן מארוול" ו"טומב ריידר", וכן לינדזי בר, גם היא תסריטאית מוערכת ומבטיחה.

"במבי", כזכור, מבוסס על ספרו של פליקס זלאטן, ועוקב אחר התבגרותו של עופר צעיר שאיבד את אמו ביער. הסרט נחשב אחת הקלאסיקות הגדולות של דיסני והיה להיט עצום, וקל להמר שגם הגלגול המחודש שלו ישבור קופות.

במבי. yes
מי ידבבו? מתוך "במבי"/yes

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully