וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אפשר לדחוף ולקלל בשם האל": האזינו לשיר המחאה החדש של דנה ברגר

27.1.2020 / 7:00

"וואלה יופי כבר אי אפשר לשחק באיזה סרט שאומר משהו על משהו, בלי שמישהו יאיים על החיים שלך, בלי שיקראו לך בוגד", שרה דנה ברגר בשירה "וואלה יופי", שכתבה בעקבות סערת הסרט "פוקסטרוט" ויוצא במסגרת פרויקט DNA שלה עם בן זוגה, עדי שרון. האזינו בבכורה בוואלה! תרבות

השיר "וואלה יופי" בביצוע ההרכב DNA של דנה ברגר ועדי שרון/סטילס: דניאל קמינסקי, קליפ: עדי שרון

"וואלה יופי כבר אי אפשר לשחק באיזה סרט שאומר משהו על משהו, ולצאת מזה בסדר, בלי שמישהו יאיים על החיים שלך, בלי שיקראו לך בוגד, שודד, בלי שאיזה שד סוגד ידרוך על החלום שלך". המילים הביקורתיות האלה נכתבו על ידי דנה ברגר, והולחנו על ידה בשיתוף עם בן זוגה עדי שרון, והן מופיעות בשיר "וואלה יופי", הסינגל השני מפרויקט DNA של השניים, המושמע בבכורה בוואלה! תרבות (האזינו מעל). השיר יוצא היום במקביל גם בגרסת רמיקס שבו ברגר משתפת פעולה בפעם הראשונה עם די ג'יי עופר ניסים.

מברגר נמסר כי השורות הללו, הפותחות את השיר, נכתבו כתגובה לסערה סביב הסרט "פוקסטרוט" ולאחר שכוכב הסרט, ליאור אשכנזי, סיפר כי הוא ומשפחתו ספגו איומים בעקבת משחקו בסרט. בהמשך השיר מופיעות מילים נוקבות נוספות: "וואלה יופי אפשר לדחוף לנאום ולקלל גם בשם האל, אפשר לרדוף את כל מי שחושב אחרת, כבר אי אפשר לנשום בלי להזדהם, לדון בלי להתלהם, לחלום בלי להסתמם, ואין צודק ואין אשם, ירחם השם. ירחם השם. השם שירחם".

בני הזוג ברגר ושרון מנגנים ויוצרים ביחד באולפן הביתי שלהם בהרי ירושלים כבר קרוב לעשרים שנה, ובמרץ, חודש הבחירות, יוציאו אלבום חדש בן 12 שירים. הוא יושק בהופעה חגיגית שתתקיים ב-2 באפריל באולם צוקר של היכל התרבות.

האזינו לשיר בבכורה (מעל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully