וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופעות חיות וסטנדאפ: כל מה שמחכה לכם בפסטיבל נון סטופ פיטנס באילת

בשיתוף ישרוטל, בשיתוף ישרוטל

5.2.2020 / 7:07

הפסטיבל עם הכי הרבה אדרנלין בעיר הקיט יספק לכם בין השאיפות לנשיפות כמה הופעות ומסיבות שאסור להחמיץ. מאברהם טל ושירי מימון ועד למוקי וה-DJ'S - זה מה שמחכה לכם בין האימונים

אברהם טל הופעה בקיסריה קיסריה מאי 2018. שלומי פינטו,
תתכוננו לקצב גבוה. אברהם טל/שלומי פינטו

כשחושבים על חופשה באילת בדרך כלל האסוציאציה הראשונה היא רביצה על חוף הים או טבילה בבריכה. זו אסוציאציה מדויקת אבל היא רק חלק קטן מהמושג "חופשה" שכיום כולל הופעות מוזיקה חיות ובידור כחלק מהכיף. יש לא מעט פסטיבלים ואירועי תרבות באילת ואין ספק שאחד המיוחדים והמקפיצים שבהם הוא פסטיבל Non Stop Fitness&FUN.

ה-Non Stop Fitness כולל כ-70 מאמני כושר מובילים בתחומם והפסטיבל ייערך בין ה-12-14 למרץ. המאמנים יעבירו כ-100 אימונים המוניים של אירובי, כוח, פונקציונאלי, ספינינג, גמישות ומתיחות, שיתפרסו על פני שבעה מתחמי אימונים מושקעים ומעוצבים. אין ספק שזה גם FUN. אבל כדי להפוך את האנרגיות האלה ולשמור אותן גבוהות יש צורך בעוד סוג של FUN - מוזיקה וסטנדאפ. אז בין השאיפות לנשיפות, ישנם לא מעט אירועי תרבות שווים במיוחד של אמנים פופולריים ואהובים ו-DJ'S מובילים.

זאת השנה השישית שבה הפסטיבל מתקיים תחת חסות רשת ישרוטל והולמס פלייס. במהלך ובסיום כל יום אימון יתקיימו במלון ספורט ובמקומות נוספים הופעות חיות. מי, איפה ומתי? קבלו את המדריך הקצר להופעות הפסטיבל:

12.3, חמישי, 21:30: אברהם טל מארח את שירי מימון

כמה מתאים להתחיל פסטיבל של כושר עם מופע בשם "מתחילים הכי חזק ואז מגבירים". חשבתם מופע? תחשבו מסיבה אדירה עם המון אנרגיה שבה אברהם טל יקפיץ אתכם עם גרסאות שונות ללהיטיו הגדולים. שירי מימון, מהזמרות הבולטות והמצליחות של העשור האחרון, עם יכולת ווקאלית נדירה ונוכחות בימתית כריזמטית תצטרף לטל ויחד עם צפויים לספק מופע מרגש בווליום גבוה.

איפה? מדשאות מלון ישרוטל ספורט קלאב.

שירי מימון. ניר פקין
אש על הבמה. שירי מימון/ניר פקין

13.3, שישי, 14:00: מופע סטנד אפ של ליטל שוורץ

היא מצחיקה ב"צחוק מהעבודה" ומככבת בסדרה שיצרה "חברות" שהפכה להצלחה בינלאומית וכאן יש לכם הזדמנות לראות אותה "ללא מעצורים" - שם המופע אינו מקרי - בלייב על הבמה. הסגנון המשוחרר והקסם האישי יעשו את שלהם וכן - היא תנסה להסביר לכם איך היא קשורה לעולם הכושר.

איפה? תיאטרון ישרוטל, מלון ישרוטל רויאל גארדן, כניסה על בסיס מקום פנוי.

ליטל שוורץ. אוהד רומנו, מערכת וואלה! NEWS
לייב על הבמה בלי גבולות וללא מעצורים. ליטל שוורץ/מערכת וואלה! NEWS, אוהד רומנו

13.3, שישי, 14:00: להקת SPLASH מלונדון

פאב המאנקיס המיתולוגי על טיילת רויאל ביץ' פותח דלתות במיוחד לאורחי הפסטיבל. בכל זאת, זהו יום שישי ה-13, אז צריך קצת אדג' ואותו תספק להקת SPLASH המגיעה מלונדון להופעה חיה עמוסת להיטים באווירה בינלאומית. אז אחרי אימוני הבוקר ולפני אימוני אחר הצהריים וקבלת השבת, יש לכם אפשרות להיטען מחדש ולהגיע לערב עם מרץ לעוד.

איפה? פאב המאנקיס, על בסיס מקום פנוי.

13.3, שישי, 21:30: מוקי "המסיבה"

מדובר בקונספט מיוחד וחדשני של מוקי בהפקת DJ גאלו ובהופעה שכולה מסיבה אחת גדולה. לפני ואחרי ההופעה תהיה מסיבת ריקודים בהשתתפות DJ'S מובילים ובערך בשעה 23:00 יעלה לבמה מוקי כדי להרים את האירוע לגבהים חדשים. מוקי, שהגדיר בשנים האחרונות את מיקומו בצמרת האמנים הגדולים והמצליחים בארץ חבר לאחד מה-DJ'S המובילים בישראל, איתי גלו, ממובילי סצנת חיי הלילה בארץ במשך שנים רבות. ביחד הם ייצרו מופע חדש ומסיבתי המבוסס על הלהיטים הגדולים של מוקי.

איפה? מבנה מלון ישרוטל ספורט קלאב.

המחיר לסופ"ש Non Stop Fitness&FUN ברשת מלונות ישרוטל: החל מ-1,850 שקל על בסיס הכל כלול במלון ישרוטל ספורט קלאב; 1,790 שקל על בסיס הכל כלול במלון ישרוטל לגונה; 1,850 שקל על בסיס חצי פנסיון במלון ישרוטל אגמים; 1,888 שקל בישרוטל רויאל גרדן/המלך שלמה ועד 2,143 שקל על בסיס חצי פנסיון במלון רויאל ביץ' אילת.

מוקי. צילום רונן ללנה,
יריץ, יקפיץ וירקיד אתכם. מוקי/צילום רונן ללנה

פעילויות הספורט שיתקיימו במהלך סוף השבוע, ויועברו על ידי מיטב מדריכי ומאמני הולמס פלייס:

BODY & SOUL - יוגה, פילאטיס ומתיחות

SHAPE & SPIRIT - עיצוב, חיטוב, CORE ו-FITBALL

MAIN STAGE - שיעורי LES-MILLS באווירת חצי אימון חצי מסיבה, מסך וידאוארט ענק, מערכת סאונד איכותית - MUST

FUNCTIONAL - אימוני HIIT בדופק גבוה עם ציוד חדיש ומגוון

CYCLING - אימוני ספינינג באווירה מטורפת

POWER GYM - מתחם לאימוני כוח ותחרויות ראש בראש

NINJA CHALLENGE - מתחם מכשולים אתגרי לאימון ותחרויות בהובלת גיל מרנץ הנינג'ה הישראלי 2019

להזמנת חבילת סופ"ש לפסטיבל Non Stop Fitness&FUN ברשת מלונות ישרוטל

לאתר פיטנס למידע נוסף

בשיתוף ישרוטל, בשיתוף ישרוטל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully