וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן לציפור: כל הסיבות להתרגש לקראת "ציפורי הטרף והארלי קווין"

בשיתוף Tulip Entertainment, בשיתוף Tulip Entertainment

6.2.2020 / 0:04

הוא ממשיך את המומנטום של DC, של מרגו רובי ושל גיבורות הקומיקס הנשיות, הוא חצוף, צבעוני ומעודכן, יש בו צוות מרשים של שחקני ושחקניות משנה ושילוב בין אקשן וקומדיה, וכולם מדברים עליו - כל הסיבות למה "ציפורי הטרף והארלי קווין" הוא הסרט הגדול הראשון של 2020

"ציפורי הטרף והארלי קווין" עלה לאקרנים והוא צפוי להפוך לא רק לשובר הקופות הגדול הראשון של 2020 - אלא גם לתופעת תרבות של ממש. הסרט מבוסס על חוברות הקומיקס של DC וממשיך את העלילה שהתחילה ב"יחידת המתאבדים", אך הפעם מתמקד רק בדמות אחת מתוכה, שהיא ככל הנראה הדמות המגניבה מכולן - הארלי קווין, ילדת הפרא האולטימטיבית, בגילומה של מרגו רובי.

הסרט מתאר כיצד היא ועוד כמה נשים חזקות יוצאות למלחמה נגד הארכי-נבל המטיל אימה על גותהאם סיטי, וידוע כ"המסיכה השחורה". לפי הביקורות הראשונות שהתפרסמו על הסרט, הוא עומד בכל הציפיות, מה שעוד יותר מגדיל את האקסטזה שלנו לקראתו. אז הנה כל הסיבות ש"ציפורי הטרף והארלי קווין" הוא הלהיט הכי חם של התקופה הקרובה.

כי זה העשור של הנשים

העשור ההוליוודי האחרון היה נתון תחת שליטה כמעט מוחלטת של גיבורי-על ודמויות קומיקס אחרות. כמעט כולם - מבאטמן ועד הג'וקר - היו גברים. או.קיי, הם עשו עבודה יפה, הכניסו הרבה כסף ומכרו הרבה מסיכות, אבל הגיע תורם לזוז הצידה. השנה הבאה וכנראה גם העשור כולו בעולם הקומיקס הקולנועי יהיה בסימן דומיננטיות נשית, עם סרטים שביימו נשים ועוסקים בגיבורות נשיות. כזה הוא "ציפורי הטרף והארלי קווין", אותו ביימה קאתי יאן, שעוסק בדמות בגילומה של מרגו רובי. לאחר מכן יגיע כמובן גם "וונדר וומן 1984" עם גל גדות שצפוי מן הסתם גם כן להיות להיט ענק, וזו רק ההתחלה.

ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת. טוליפ מדיה,
מתוך "ציפורי הטרף והארלי קווין"/טוליפ מדיה

כי מרגו רובי היא הכוכבת הכי לוהטת כרגע

בתחילת העשור הקודם מרגו רובי היתה צעירה אוסטרלית אלמונית למדי. כיום היא אולי השם הכי משגשגת בהוליווד - כל כך עסוקה ומוערכת, שהאקדמיה לקולנוע היתה צריכה להתלבט אם להעניק לה מועמדות לאוסקר על "פצצה" או על "היו זמנים בהוליווד" של טרנטינו. רובי תמיד מביאה עמה נוכחות קולנועית ייחודית, אנרגיות בלתי נדלות וכריזמה מתפוצצת, ומצליחה לעצב כל דמות שלא תהיה כך שנזדהה איתה, נעריץ אותה ונרצה להיות חברות שלה - וכך היא עושה גם כאן.

עוד בוואלה!

וונדר וומן חוזרת: גל גדות חושפת את הטריילר לסרט בשני לוקים הורסים

לכתבה המלאה
ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת. טוליפ מדיה,
מתוך "ציפורי הטרף והארלי קווין"/טוליפ מדיה

כי רובי לא לבד

רובי כזאת וואו, שהיא מסוגלת לשאת סרט על כתפיה בלבד, אבל כאן היא לא לבד. בצידה נוצץ צוות מענג של שחקנים ושחקניות משנה. מרי אליזבת וינסטד פרצה בתחילת העשור הקודם ב"תיכון בהיי" ומאז שמרה על קריירה יציבה ויפה, ולאחרונה כיכבה גם בלהיטים כמו "דרך קלוברפילד 10". היא לא תמיד מקבלת את ההערכה הראויה, אבל זו שחקנית שתמיד כיף לראות, ופה יש הזדמנות לעשות זאת. בצידה, את "המסיכה השחורה" מגלם גם כן שחקן שתמיד נעים לפגוש אותו - יואן מקגרגור, הממשיך מסורת מפוארת של שחקנים בריטיים בתפקיד הנבלים בסרטי הקומיקס.

ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת. טוליפ מדיה,
מתוך "ציפורי הטרף והארלי קווין"/טוליפ מדיה

בגלל הפריחה של DC

לאורך רוב העשור הקודם, הסרטים של מארוול נתנו את הטון בעולם הקומיקס הקולנועי, אבל עם הזמן DC התחילה לסגור את הפער. בשנים האחרונות, היא כבשה את הוליווד עם סרטים מסוגים שונים: מהלהיט העצום והפולחני "וונדר וומן", דרך הבלוקבסטר הכיפי "אקוומן" ועד "ג'וקר", שגם שבר קופות וגם קיבל את אריה הזהב ושלל מועמדויות לאוסקרים. "הארלי קווין וציפורי הטרף" ממשיך את המומנטום הזה ומוכיח ש-DC הפכו תן תקן.

ציפורי הטרף והארלי קווין המהממת. טוליפ מדיה,
מתוך "ציפורי הטרף והארלי קווין"/טוליפ מדיה

כי זה הסרט הכי נכון ל-2020

נשי, צבעוני, צעיר, מדליק, מתריס, מלא הומור ואקשן, קצבי וחצוף, עם פסקול מדליק ומעודכן ועם שלל סצינות שיענגו את הפודיז ושלל קטעים שראוי להעלות כסטורי באינסטגרם - "ציפורי הטרף והארלי קווין" הוא בדיוק הסרט שהיינו צריכים עכשיו. אז יאללה, שיגיע כבר.

בשיתוף Tulip Entertainment, בשיתוף Tulip Entertainment
  • עוד באותו נושא:
  • מרגו רובי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully